Avstemning navn på skjult forum!

Navn på skjult forum mai 2023 ❤️

• Mai-blomstene 2023

Votes: 4 6,3%
  • Mai-spirene 2023

Votes: 5 7,8%
  • Mai-barna 2023

Votes: 4 6,3%
  • Mai-lykke 2023

Votes: 9 14,1%
  • Mai-gull 2023

Votes: 6 9,4%
  • Mai-liljer 2023

Votes: 3 4,7%
  • Mai-skattene 2023

Votes: 8 12,5%
  • Maiskolbene 2023

Votes: 37 57,8%
  • Mai-mirakler 2023

Votes: 5 7,8%
  • Its gonna be may 2023

Votes: 13 20,3%
  • May the force be with you 2023

Votes: 12 18,8%

• Antall som har svart
    64

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Vi har fått inn mange gode forslag til navn på skjult forum i mai 2023! Her er listen. Stem på dine favoritter, det er lov å stemme på mer enn en! ❤️

Jeg har foreløpig satt avstemningen til å vare i 3 dager, altså til fredag. Hvis noen synes dette er urimelig kort eller urimelig lang frist så hyl ut :joyful:

Hvis noen vil sette bindestrek annerledes eller det er noe annet dere ville forandret så si ifra!

Vi har fått inn mange gode forslag til navn på skjult forum i mai 2023! Her er listen. Stem på dine favoritter, det er lov å stemme på mer enn en! ❤️

Jeg har foreløpig satt avstemningen til å vare i 3 dager, altså til fredag. Hvis noen synes dette er urimelig kort eller urimelig lang frist så hyl ut :joyful:

Burde kanskje sette fristen til søndag evt litt lengre? Slik at evt etternølerene også kan stemme? Er ikke alle som melder seg inn i termingrupper før de er over 5 uker vet jeg.. :confused005 :happy090

Kan godt sette fristen til søndag ja :)
Fant ikke ut av hvordan jeg endret det, men nå fjerna jeg at det avsluttes på fredag iallefall, så sier vi at nå er fristen på søndag kveld :joyful:

Bumper denne :-)

Med 23 stemmer som skiller første og andreplass så ser det egentlig ut som om vi har fått en vinner allerede :joyful:

Så da tror jeg vi ender opp som Maiskolbene 2023 :gen014:laughing002

Med 23 stemmer som skiller første og andreplass så ser det egentlig ut som om vi har fått en vinner allerede :joyful:

Så da tror jeg vi ender opp som Maiskolbene 2023 :gen014:laughing002
Da må tilgangsansvarlig skrive til forumansvarlig slik at gruppen kommer opp og gå

Om du sniker inne på april så ligger beskrivelse på hvordan man får tilgang til skjult forum der. Det vil også komme her etter hvert som skjult er lagt inn
Hva var kriteriene for å bli med i gruppa?

(Venter på å få godkjent nick)

Back
Topp