Avstemning - navn på skjult forum

Hva skal skal det skjulte forumet vårt hete?

  • Gåsungene2021

    Votes: 21 33,3%
  • Vårbarna2021

    Votes: 15 23,8%
  • Vårspirene2021

    Votes: 32 50,8%
  • Vårblomster2021

    Votes: 4 6,3%

  • Antall som har svart
    63

Bobla

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vårspirene 2021
Utmarsj 2024
Vi nærmer oss nok innlegg til å få et skjult forum, så da må vi bli enige om navn :)
Jeg har laget en avstemning basert på forslag i denne tråden, og det er mulig å stemme på flere forslag dersom man ikke greier å velge :)
 
Oppsideisi
 
Nå er det under 200 innlegg igjen til skult forum, så jeg dytter denne opp i tilfelle det er flere som vil være med på avstemningen :)
 
Øverst på siden min her står det at jeg har 52 innlegg, når jeg gjør det som beskrevet øverst her, tror jeg det står 30.. stemmer d tro?:wideyed:
 
Bruk søkefunksjonen her :) Legg inn ditt eget brukernavn og velg forumet april 2021 (inkludert underforum).
Dette fikk jeg altså ikke til.. Satte inn mitt brukernavn og valgte april 2021, trykte søk, den søkte, men ingenting kom opp....? Vet jeg har gjort dette før, men husker ikke.. Noen som kan ta bilde av hvordan det skal se ut? :)
 
Dette fikk jeg altså ikke til.. Satte inn mitt brukernavn og valgte april 2021, trykte søk, den søkte, men ingenting kom opp....? Vet jeg har gjort dette før, men husker ikke.. Noen som kan ta bilde av hvordan det skal se ut? :)
Screenshot_20200823-204219_Chrome.jpg
Jeg må ofte trykke "søk" to ganger for å få opp resultatet. Søkte deg like godt opp siden jeg var inne i søkemotoren, og du har 161 innlegg i April 2021 :)
 
Vis vedlegget 333764
Jeg må ofte trykke "søk" to ganger for å få opp resultatet. Søkte deg like godt opp siden jeg var inne i søkemotoren, og du har 161 innlegg i April 2021 :)
Takk for hjelpen! :) Da er det rett og slett det at jeg må trykke to ganger..
 
Back
Topp