Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruk søkefunksjonen her Legg inn ditt eget brukernavn og velg forumet april 2021 (inkludert underforum).Hvordan ser man hvor mange innlegg man har i gruppa for å bli med i skjult forum når vi får det ?
Tusen takk da skal jeg prøve på detBruk søkefunksjonen her Legg inn ditt eget brukernavn og velg forumet april 2021 (inkludert underforum).
Dette fikk jeg altså ikke til.. Satte inn mitt brukernavn og valgte april 2021, trykte søk, den søkte, men ingenting kom opp....? Vet jeg har gjort dette før, men husker ikke.. Noen som kan ta bilde av hvordan det skal se ut?Bruk søkefunksjonen her Legg inn ditt eget brukernavn og velg forumet april 2021 (inkludert underforum).
Dette fikk jeg altså ikke til.. Satte inn mitt brukernavn og valgte april 2021, trykte søk, den søkte, men ingenting kom opp....? Vet jeg har gjort dette før, men husker ikke.. Noen som kan ta bilde av hvordan det skal se ut?
Takk for hjelpen! Da er det rett og slett det at jeg må trykke to ganger..Vis vedlegget 333764
Jeg må ofte trykke "søk" to ganger for å få opp resultatet. Søkte deg like godt opp siden jeg var inne i søkemotoren, og du har 161 innlegg i April 2021
Bare hyggelig ja, det er ikke så intuitivt akkurat...Takk for hjelpen! Da er det rett og slett det at jeg må trykke to ganger..