Avstemning - Hvor lenge har dere prøvd?

MrsMeoh

Gift med forumet
Er litt nysgjerrig på hvor lang tid dere har brukt for å bli gravide

Stem da jenter - og gjerne legg inn et svar under

Klaffet på første forsøk etter ma:)

Denne satt rett etter SA. Men før jeg ble gravid (det som endte i SA), brukte vi 5 mnd!

Glemte å svare selv, hehe :p

Her har det tatt rett under tre år.... og vi måtte ha prøverør for å bli gravid.

Endelig

Med førstemann som ble født i 2009 ble jeg gravid på 1 pp mens nå måtte 8 pp til før det klaffet..

Denne gangen ble jeg gravid etter 3 mens etter fødsel, og var ikke planlagt.
Men vi prøvde i 4 år, og måtte ty til IVF før lillemor kom! :)
Blir litt tettere enn ønsket, men veldig velkomment! :)

Her satt spiren i pp 16, etter 6 mnd på parlodel og 3 enkle og 4 doble kurere med pergo :-)

i mai hadde det blit 2 år.  Dattera vår er hjemmelaget og satt på første pp.  Meeen så skjedde det noe med sædkvaliteten til min kjære!

Klaffa på første jukk her.. eller noe slikt :-p
Første gang tok det 3 mnd, og den følelsen av å sitte med negativ test hver mnd var hard.. Så det å gå i flere år må være veldig tøft :-/

Jeg tok ut spiralen 17.februar. Gynekologen underøkte meg med ultralyd og smilte og sa at jeg hadde eggløsning så jeg fikk skynde meg hjem.
Ble gravid den helgen.

Smalt i sikkringsboksen etter første forsøk her:)

Her klaffet det på første forsøk :)

He he her rakk vi ikke å begynne å prøve en gang. Hadde liksom akkurat blitt enig om at nå begynner vi, men da var jeg allerede gravid!! Veldig glad for det, siden vi brukte 1,5 år sist gang!!

prøvde først 1,5 -2 år før vi fikk prøverør, og ble gravid med en gang. Prinsessen min døde under fødselen å det er 8 mnd siden. så alt i alt så har vi prøvd 3-4 år.. håper virkelig at det er vår tur til å være heldige nå!

Hadde ikke rukket å begynne å prøve enda... 
Men hadde snakket litt om det.

Nurket i magen 2012 skrev:
prøvde først 1,5 -2 år før vi fikk prøverør, og ble gravid med en gang. Prinsessen min døde under fødselen å det er 8 mnd siden. så alt i alt så har vi prøvd 3-4 år.. håper virkelig at det er vår tur til å være heldige nå!

Så ufattelig trist å miste nesten fullgått. Vond lesning. Godt spiren sitter igjen. Tøffe dere:)

snart2barnsmor-12 skrev:

Nurket i magen 2012 skrev:

Så ufattelig trist å miste nesten fullgått. Vond lesning. Godt spiren sitter igjen. Tøffe dere:)

ja er ganske tøft, og det har det vært ganske lenge, men er jo dette vi ønsker mest i hele verden. så vi må nok bare belage oss på mange tøffe mnd fremover. håper spiren klamrer seg fast inni der, (kan også være to siden vi har sottet inn 2 egg;) ) og att denne gangen går det godt for oss!

bikka akkurat over 1 år på å bli gravid..
så etter en haug med tester og skuffelse traff vi endelig :) regner med at det var etter ca 5 år med p-pille som ødela.. men det gjør susen å faktisk gjøre andre ting enn man planlegger, som å dra i praksis på folkehøyskole og komme hjem for kos i helgene tihi

hurra!

Back
Topp