Avstemning: hvilket kjønn tror du babyen har?

• Trådstarter Trådstarter O
  • Opprettet Opprettet

O

Andre møte med forumet
Avstemning: hvilket kjønn tror du babyen(e) har?

Har gutt fra før, og til nå føles det veldig likt.
Tror det er gutt denne gang også, egentlig. 
Trodde det var jente helt til samboeren min fortalte meg hvilket guttenavn han likte best. Etter det har jeg ikke klart å tenke på den i magen som noe annet enn at det er en gutt :)

Jeg tror kanskje det kan være en jente denne gangen... Er myye dårligere denne gangen enn forrige gang vi fikk gutt... Men kan jo ta feil ;)

Vi har en sønn fra før (i tillegg til at min kjære har en sønn fra et tidligere forhold). Men jeg tror jammen det er gutt igjen jeg gitt.. ;) Hadde "guttefølelse" veldig tidlig forrige gang, og har det samme igjen nå.

Har en gutt fra før, og da var jeg 100% sikker på at det var gutt fra testen var positiv. Spurte ikke engang om kjønnet på ordinær UL fordi jeg var så skråsikker :)

Denne gangen er sv.skapet helt anderledes foreløbig, og plumbo testen og instinktene mine sier jente. :)

Jeg tror det er jente, rett og slett fordi jeg er så urolig mye dårligere denne gangen. Forrige gang var jeg i fin form første halvdel, og det var en gutt :)

Både jeg og kjæresten tror det kommer ei lita jente denne gangen

Jeg tror det er en gutt. Har både jente og gutt fra før,men dette svangerskapet føles likt det første å da ble det gutt. + at jeg var dårligere med lillesøster.. Så blir spennende å se
:-))

Jeg tror det er en gutt. Vi har en gutt fra før også.

Jeg tror det er gutt. Ting er veldig likt som i første svangerskap. Med de to forrige gjettet jeg feil begge gangene så kan jo godt hende jeg gjør det igjen… ;-p

Æ har alltid sett for mæ at mitt første barn sku være en gutt, det va liksom helt naturlig at det sku være sånn. Og æ syns det e kjæmpesøtt med litt tøffe klær, svart, grått osv. Har kjøpt litt også... Siden æ allerede har kjøpt litt gutteklær så e æ sikker på at det blir en jente =p Menmen.. hvis det nu e en jente så blir ho tøffest i gata i allefall!

jeg tror vi får en jente til, men hadde vært veldig morro om det skulle vise seg å være en gutt :)

jeg har på følselsen at det er jente. 
Aner ikke hvorfor.

Sist bare "visste" jeg at det var en gutt.
Var ikke overrasket når jordmor sa "det er en gutt" når han ble født.
Jeg tenkte bare "ja,jeg vet jo det"  (jeg visste ikke kjønnet fra UL)

Magefølelsen sier jente.. Blir spennende å se.

Jeg har ei jente fra før,merket tidlig i svangerskapet at jeg var gravid,og visste føre ul at det var jente siden hele kroppen min sa det til meg :) 

Denne gangen merket jeg at jeg var gravid 3 dager etter unfangelsen.. og har hele tiden hatt en gutte følelse.. så tror derfor det blir en gutt..

Selv om jeg alltid har sagt jeg kunne tenkt meg og hatt to jenter med to år i mellom <3 

Tror jente

Drømte rundt de tider jeg ble befruktet at det skulle være ei jente så får bare stole på det :)
Men uten å si det til noen så mener også hele min familie det også. 
Min mann vet om drømmen og han mener også at det blir jente nå og han sier jo at det bare er en sterk følelse han har :)

Jeg tror det er en jente, men det er nok fordi at jeg har to fra før. Men det som er så spennende er at jeg trodde begge de var gutter, så når jeg tror at det er jente denne gangen så er det kanskje gutt? hehe:p

Har ingen barn fra før av så har ingenting å sammenligne med.

Før jeg ble gravid har jeg alltid tenkt at jeg får en jente først, bare hatt det på følelsen. Første uken som gravid tenkte jeg også jente for jeg var så kvalm til å være så tidlig ute, og føler de jeg kjenner har vært så kvalme når det var jenter de har fått!

Nå er jeg veldig lite kvalm, kun morgenkvalme før jeg får spist! Derfor begynner jeg å tro det er GUTT..

Spiller ingen rolle for vår del, bare at vi har jentenavn klart og guttenavn er litt vrient;)

Back
Topp