Avstemning: ammer du nå, 1 år etter fødsel?

Ammer du?

  • Ja

    Votes: 28 57,1%
  • Nei

    Votes: 21 42,9%

  • Antall som har svart
    49
Ammer alt fra 2-6 ganger i døgnet. Ikke så ofte på natt lenger, som resulterte i mensen i forrige uke for første gang på nesten 2 år! Blir straks 13 måneder:)
 
Slutta rett etter 11 mnd. Bare biting her også:confused: Unge nr. 3 og første biteunge!
 
Nå har vi plutselig ikke ammet siden natt til mandag (4,5 døgn). Prøvde å amme i natt fordi han er syk, men var ikke interessert. Egentlig slik jeg ville det skulle bli; gradvis og naturlig avdabbing.
 
Jeg skulle gjerne ammet, men ungen gadd ikke. Pressa puppen i fjeset hans jevnlig i ca 3 mnd fra han begynte å vise mindre interesse før jeg ga opp:hilarious:
 
Ammer innimellom om F er litt pjusk eller sliter veldig med å få sove. Det blir kanskje en eller to ganger i døgnet.
 
Jeg amma på dagtid frem til hun var 7 måneder, på natt til 9 måneder, kveldsamming til 11 måneder og morgenamming til 13 måneder. :)
 
14,5 mnd og vi ammer fortsatt mye på dag, kveld og natt. Får når hun ønsker og det er så og si litt hver time. Skikkelig mammadalt ❤️
 
Straks 15 mnd. Får en til to ganger om dagen, og en til to om natta. Stresser ikke med å slutte, regner med det går litt over av seg selv innen toårsdagen ihvertfall.
 
Morgen og kveld her, av og til en gang på ettermiddagen også, men merker at det er morgenen som er aller viktigst og mest kos for han :)
 
Back
Topp