Avstemming. Reiseseng!

Jonahha

Forelsket i forumet
Hjelp!! Erfaring med reisesenger? Baby bjørn eller Phil & Teds.. Er klar over hvor mye de veier, men klarer bare ikke å bestemme meg. Hva synes dere?

eg har baby safe trur eg den heter..
veldig fornøyd me den.. kjøpte og sånn liten som man fester på kantene så reisesengen vart ganske høyt oppe når ho var liten.

ORIGINAL: MammaTilEmilie

veldig fornøyd me den.. kjøpte og sånn liten som man fester på kantene så reisesengen vart ganske høyt oppe når ho var liten.

tror det er den vi også har, veldig fornøyd[:)]

Vi har Carena, og er fornøyde med den! Gjør nytta si lizzåm hehe....

Kan du fortelle mer om den? Lett å sette sammen? Vekt på den? Stor når den er pakket sammen?

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Phil & Teds
Sengen kan brukes både innendørs og utendørs, da den har intetgrert myggnetting og UV-nett. Smart åpning på siden, gjør at det er lett å ta ut barnet. Oppblåsbar isolerende madrass. Reisesengen veier 2,5 kg. (Utdrag fra babyshops internet side)

Leste at det tar under 10 min å sette den sammen, samt at den ikke er helt fast i bunnen. Normal pris 2100 kr.

Baby bjørn
Du setter den opp meget raskt med et enkelt håndgrep. Reisesengen er dessuten lett med sine 5 kg. og har en tilhørende veske som gjør at den er smidig å ta med på tur. Både madrasstrekk og tøydelene er vaskbare i maskin. (Utdrag fra babyshops internet side)

Sett video av denne og den tar du ut av vesken som følger med og åpner sengen, under 10 sekunder. Kjempe enkel å legge ihop. Mener ha lest at den har støtte i bunnen. Normal pris ca 1800 kr.

Er ikke så flink med lasting av bilder. Står at man bare får laste opp 1 bilde.

ORIGINAL: Mrs.Cullen

vet ikke?

hva er forskjellen?

bilde? vekt?

Ja, er helt enig om priser, men ser at de billige veier 11 - 13 kg og det er mye når man skal på fly...

ORIGINAL: Bare Kari

Svindyre reisesenger da.. Ville aldri brukt så mye penger på en reiseseng. Ikke når en til 5-600 gjør nøyaktig samme nytten og er like så lett og enkel..

hadde aldri betalt så mye for en reiseseng! På jysk selger de for 249 som fungerer ypperlig!!

den er veldig lett og legge sammen og lett og sette opp..
veier litt men ikke mye..

eg betalte 350,- for den og 199,- for den for og forhøye sengen.

ORIGINAL: Macka

Ja, er helt enig om priser, men ser at de billige veier 11 - 13 kg og det er mye når man skal på fly...

Svindyre reisesenger da.. Ville aldri brukt så mye penger på en reiseseng. Ikke når en til 5-600 gjør nøyaktig samme nytten og er like så lett og enkel..

Hos de aller fleste flyselskaper går vogner og reiseseng som spesialbagasje, og er ikke medregnet i den totale vekten du har lov å ha med. Du kan altså ta med en koffert på 20 kg, en vogn og en reiseseng uten å måtte betale overvekt[:)]

Hm.. Tusen takk for tipset.. Skal så absolutt gå og se på den imorgen. Vet du om den er lett å sette sammen? Hvor gamle er unger når de er 85 cm lange?

Disney sengen fra jysk er 8 kg...
Den sorte de har der er 5 kg...

http://www.jysk.no/359/362/ag/catalog/

Eg har den Phil & Teds senga du nevner, er kjempefornøyd. Har ikkje sett noen som er like små sammenlagte. Har vært på mange ferier. Den Ole Brum senga fra Jysk har mamma kjøpt som Vesla sover i der, heilt flott den. Men ikkje som reiseseng synest eg hvertfall. Greit nok du slepp betale for dei på flyet, men du skal jo ha ting med deg til flyet- hotell osv og da. Me har stort sett hatt vår i kofferten. Har nok å dra på med unge, sete, kofferter og vogn liksom.... men meg om det da!

Takk til dere alle. Har ett spørsmål. Er ikke de ganske harde i bunnen?? Kjøper dere ekstra madrass eller følger madrass også med`?

Hm.. Tusen takk for tipset.. Skal så absolutt gå og se på den imorgen. Vet du om den er lett å sette sammen? Hvor gamle er unger når de er 85 cm lange?

Disney sengen fra jysk er 8 kg...
Den sorte de har der er 5 kg...

http://www.jysk.no/359/362/ag/catalog/

kommer an på ungen det. mi var vel 84cm på 1års kontrollen

Det var min tanke også, om at det skal være lett og greit når man er ute og reiser og er derfor villig til å betale for dette. Stemmer det at bunnen ikke er fast og at barnet på en måte henger, i stedet for ligger? Altså, vanskelig å forklare. Er det svikt i bunnen slik at barnet ligger uheldig eller ligger barnet rakt? Er den lett å sette sammen og legge ihop?

ORIGINAL: Mammapostei!

Eg har den Phil & Teds senga du nevner, er kjempefornøyd. Har ikkje sett noen som er like små sammenlagte. Har vært på mange ferier. Den Ole Brum senga fra Jysk har mamma kjøpt som Vesla sover i der, heilt flott den. Men ikkje som reiseseng synest eg hvertfall. Greit nok du slepp betale for dei på flyet, men du skal jo ha ting med deg til flyet- hotell osv og da. Me har stort sett hatt vår i kofferten. Har nok å dra på med unge, sete, kofferter og vogn liksom.... men meg om det da!

Den såg koselig ut med nattlys, musikk og sove- musikk. Er den stor når den er pakket sammen? Vikt på den? Står ikke informasjon på siden.

ORIGINAL: Kidada

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=175599

div senger

Det var min tanke også, om at det skal være lett og greit når man er ute og reiser og er derfor villig til å betale for dette. Stemmer det at bunnen ikke er fast og at barnet på en måte henger, i stedet for ligger? Altså, vanskelig å forklare. Er det svikt i bunnen slik at barnet ligger uheldig eller ligger barnet rakt? Er den lett å sette sammen og legge ihop?

Bunnene henger et par cm fra gulvet når du bygger den, så legger du oppi den luftfyltemadrassen og ungen og da ligger den på gulvet. Henger kun uten vekt i, så vet ikke helt hav de har prøvd på der. Vet noen syntes den madrassen er for har og putter oppi ekstra myke madrasser, men små barn har jo best av å ligge på hardt underlag, og Vesla her sover helt fint i den...

ORIGINAL: Mammapostei!

Back
Topp