Avstemming på mndens konkurranse !!!

Linka

Gift med forumet

Jeg stemmer på Buster og Julian Elias !!!

Min stemme går til John Ruben[;)]

åååå...det må bli stinemor med Nora[:)]Hun er jo sååå søt jo!!
En god nr 2 er hanne79 sitt første bilde[;)]

Stinemor med Nora får min stemme!

Kelly Anett får min stemme - oser vår av henne[:D]

Min stemme går til Chill24s Jonas!!

Synes det er bildet med mest vårstemning!![:)]

Stemmer for star83 med Emina Line!!![:D]

ORIGINAL: buster

Min stemme går til Chill24s Jonas!!

Synes det er bildet med mest vårstemning!![:)]

Min også[:D]

Oi, så mange nyydelige bilder! Må le når jeg ser på noen av dem. Når jeg ser på Julian Elias, tenker jeg på en sang som jeg verken kom på gruppe eller tittel på, eller jo, er det ikke Postgirobygget??? "Jeg digger digger digger at jeg står med kursiv, hos de aller fleste bankene i landet..."
Thea ser ut som en skikkelig diva der hun ligger[:)]. Vel, men min stemme går til Linnis Stine Louise. Tenker på 17.mai, og det er vår...!

ORIGINAL: Sara73

Oi, så mange nyydelige bilder! Må le når jeg ser på noen av dem. Når jeg ser på Julian Elias, tenker jeg på en sang som jeg verken kom på gruppe eller tittel på, eller jo, er det ikke Postgirobygget??? "Jeg digger digger digger at jeg står med kursiv, hos de aller fleste bankene i landet..."
Thea ser ut som en skikkelig diva der hun ligger[:)]. Vel, men min stemme går til Linnis Stine Louise. Tenker på 17.mai, og det er vår...!

Hehe...[:D] ja han ser litt slesk ut ja!!! [8D]

Jeg stemmer på John Ruben til Fiorelina

Min stemme går tiiiil.....

Hanna C sin Nataniel

Jeg vil stemme på Homma sin Thea fordi det så herlig ut å ligge i vippestolen ved siden av solstolen til mamma. Og jammen ble jeg misunnelig på det badebassenget [8D]

Back
Topp