Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis ingen andre melder seg, og alt går fint kan jeg hjelpe til. Har vært det tidligere![]()
Siden ingen andre har meldt seg som tilgangsansvarlig, så regner jeg med at det er greit at Plexy og jeg tar på oss oppgaven?
I så fall gir jeg beskjed til forumansvarlig Tamara i morgen, slik at vi får gruppa opp og gå![]()
Tusen takk!! Dere må gjerne ta det for min delSiden ingen andre har meldt seg som tilgangsansvarlig, så regner jeg med at det er greit at Plexy og jeg tar på oss oppgaven?
I så fall gir jeg beskjed til forumansvarlig Tamara i morgen, slik at vi får gruppa opp og gå![]()

Hvordan får hver enkelt tilgang? Må vi be om det selv eller får vi det automatisk hvis kravene er oppfylt?![]()
Det er greit jaDa sender jeg beskjed til
Da sender jeg beskjed til Tamara om skjult gruppe og deg og meg som tilgangsansvarlig, om du er ok med det![]()
Hvordan gjør man det?Når skjult gruppe blir opprettet, må dere sjekke om dere oppfyller kravene og så sende melding til tilgangsansvarlig![]()
Hvordan gjør man det?![]()
Helt supert!!!Siden ingen andre har meldt seg som tilgangsansvarlig, så regner jeg med at det er greit at Plexy og jeg tar på oss oppgaven?