AVSTEMMING NAVN SKJULT GRUPPE

Hva skal skjult gruppe hete?

• Vinterbarn 2021

• Januarbarn 2021

• Midtvintersbarn 2021

• Nyttårsbarn 2021

• Snøkrystallene2021❄️

• Januarboom 2021

• Midtvinterskids 2021

• Januarkids 2021

• Nyttårsgave 2021

• Fruktbar-Januar 2021

• De-Eldste-Barna 2021

• Januarsalget 2021

• Jaguarene 2021

• Januarspirene 2021

• Koronababy 2021

• Koronaboom 2021

• Januarfnuggene 2021

• Snøballene 2021

• Ullcrew 2021

• Karanteneungene

• KaranteneKidza2021

• Januarbabyene21❄️

Results are only viewable after voting.

Vegasus

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Det har kommet inn en del forslag. Så jeg lager en avstemming nå. :happy:

Jeg har satt innstillingene sånn at man kan velge de 3 alternativene man liker best. Og så tenker jeg at f.eks de 3 som har fått flest stemmer blir tatt i en ny avstemming hvor man til slutt sitter igjen med en vinner. :)

Kommer det flere forslag kan jeg legge inn de til pollen. :happy:

Syns det passer best med flertalls-ending uavhengig av hvilket navn som vinner

Og jeg mener alt med korona og karantene er helt på jordet. Kan være det gjelder for noen, men for mange så har man prøvd en stund før denne spira satt - helt uavhengig av situasjonen i verden nå.

Og jeg mener alt med korona og karantene er helt på jordet. Kan være det gjelder for noen, men for mange så har man prøvd en stund før denne spira satt - helt uavhengig av situasjonen i verden nå.

Jeg er så enig. Vi har prøvd lenge, har et mislykket IVF forsøk bak oss og det at spiren satt nå har overhodet ingenting med korona å gjøre. Det er ikke alle som er så heldig at de kan bestemme seg for å lage barn så fort de kjeder seg i hjemme i karantene.

Jeg kunne ikke vært mer enig!!! For oss som har prøvd veldig hardt i månedsvis/årevis er alt med korona faktisk fornærmende. Jeg vil ikke min unge skal assosieres med et grusomt virus.

Jeg er så enig. Vi har prøvd lenge, har et mislykket IVF forsøk bak oss og det at spiren satt nå har overhodet ingenting med korona å gjøre. Det er ikke alle som er så heldig at de kan bestemme seg for å lage barn så fort de kjeder seg i hjemme i karantene.
Jeg kunne ikke vært mer enig!!! For oss som har prøvd veldig hardt i månedsvis/årevis er alt med korona faktisk fornærmende. Jeg vil ikke min unge skal assosieres med et grusomt virus.

Vi bestemte oss i februar, og ble kjapt gravid. Men hadde ikke noe med korona å gjøre :p men er enig, syns ikke så mye om de navnene.. og for min del er det ikke det jeg vil at svangerskapet eller babyen skal assosieres med:rolleyes:

Er også enig i forhold til disse koronanavnene. Vi har prøvd siden august, og har hatt en kjemisk og en SA, så det er slettes ikke på grunn av korona hvis denne spiren sitter.

Jeg syns ikke vi skal ha ett navn som støter noen, selv om det naturligvis ikke var meningen fra dem som kom med forslagene. Men navnet blir hengende ved nicket vårt så lenge vi er medlem av skjult, så da syns jeg det er viktig at det ikke forbindes med noe negativt. Jeg forslår at vi fjerner dem fra avstemningen :)

Jeg syns ikke vi skal ha ett navn som støter noen, selv om det naturligvis ikke var meningen fra dem som kom med forslagene. Men navnet blir hengende ved nicket vårt så lenge vi er medlem av skjult, så da syns jeg det er viktig at det ikke forbindes med noe negativt. Jeg forslår at vi fjerner dem fra avstemningen :)

Jeg får ikke fjernet de fra pollen, får bare lagt til nye forslag. Men når det lages ny avstemming om topp 3 forslag, så går det an å sløyfe korona-forslagene hvis de er blant topp 3.

Jeg får ikke fjernet de fra pollen, får bare lagt til nye forslag. Men når det lages ny avstemming om topp 3 forslag, så går det an å sløyfe korona-forslagene hvis de er blant topp 3.

Åja okei. Da kan vi gjøre det sånn :)

Hva skjer om 2 navn får like mange stemmer?:nailbiting:

Hva skjer om 2 navn får like mange stemmer?:nailbiting:

Vi skal ha ny avstemming med de navnene som får flest stemmer, så får satse på at vi sitter igjen med én vinner til slutt :p Hvis det blir to med like mange, så får vi bare ta enda en avstemming da :hilarious:

Vi skal ha ny avstemming med de navnene som får flest stemmer, så får satse på at vi sitter igjen med én vinner til slutt :p Hvis det blir to med like mange, så får vi bare ta enda en avstemming da :hilarious:

vi er vel oppe i 5000 i løpet av dagen, skal vi stemme på de 3 med flest snart:joyful:?

Back
Topp