Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenker i allefall jeg at må være med, men hvis noen er uenig må de rope utBlir det 2025 bak?
Ja, jeg ogsåStemmer for 2025 bak
Har satt til i morgen kveld Tenkte 3 dager, innen da har de fleste nådd å se den. Men om vi får skjult før det så stemmer jeg for at vi tar navnet med flest stemmer?? Viktigste er å få skjult så fort som mulig, er det ikke?Ja, jeg også
Hvor lenge skal avstemningen vare?
Enig i det. Ser frem til å få skjult. Vi får jobbe på!Har satt til i morgen kveld Tenkte 3 dager, innen da har de fleste nådd å se den. Men om vi får skjult før det så stemmer jeg for at vi tar navnet med flest stemmer?? Viktigste er å få skjult så fort som mulig, er det ikke?
Jeg og! Gleder meg til å bli bedre kjent med alleEnig i det. Ser frem til å få skjult. Vi får jobbe på!
EnigStemmer for 2025 bak
Enig med degStemmer for 2025 bak
JaEn annen ting vi må bestemme er fargen på banneret Forslag? En «vårfarge» kanskje?
Kanskje lage en avstemming? Jeg synes den lysegrønne (G) var vårlig og finFant denne oversikten, står at ferskenfargen ikke er tilgjengelig