Avstemming: navn på skjult forum

Hva skal vi kalle vårt skjulte forum?

  • Juliskattene 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Midtsommersdrømmene 2017

    Votes: 4 7,7%
  • Sommerlykken 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Sommerskatter 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julispirene 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibarna 2017

    Votes: 17 32,7%
  • Julilykke 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibaluba 2017

    Votes: 22 42,3%
  • Sommergaven 2017

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    52
Vi har nok innlegg nå :) ja skal vi si en uke da? Hvordan skal det annonseres på en måte så alle får det med seg? Er mange som ikke orker logge inn for å stemme, da får de jo ikke deltatt i avgjørelsen
Dersom de ikke orker å logge inn for å stemme blir avgjørelsen tatt uten de. Verre er det jo ikke:) Tror det er det samme hvilket navn det blir for de aller aller fleste uansett :):) For min del kunne det vært hvilket som helst navn.
 
Dersom de ikke orker å logge inn for å stemme blir avgjørelsen tatt uten de. Verre er det jo ikke:) Tror det er det samme hvilket navn det blir for de aller aller fleste uansett :):) For min del kunne det vært hvilket som helst navn.

Hehe, samme her. Er ikke sååååå opptatt av navnet.
 
Dersom de ikke orker å logge inn for å stemme blir avgjørelsen tatt uten de. Verre er det jo ikke:) Tror det er det samme hvilket navn det blir for de aller aller fleste uansett :):) For min del kunne det vært hvilket som helst navn.

Hehe, syns du det var tommel ned at jeg var enig med deg??
 
Hehe, syns du det var tommel ned at jeg var enig med deg??
Er du sikker på at det er jeg som har gitt deg tommel ned siden jeg ikke kan undo den?

Edit: denne tok sykt lang tid å poste, da er det oppklart :p
 
Graviditeten vettu, jeg fikk varsel at du hadde svart meg, så tenkte ikke på å faktisk sjekke hvem du hadde tagget :p
 
Dytt
 
Nå kan man vel si at det står mellom julibaluba og julibarna. 1 stemme skiller:)
 
Jeg må logge inn for å kunne stemme, så det blir nok ikke gjort. Men navnet har ikke så mye å si for meg :) *spentpåhvanavnetblir*
 
Nå er det siste innspurt på stemmingen, ser foreløpig ut til å bli julibaluba :p
 
Dytter for siste gang (?)
Mener jeg leste et sted hvor lenge avstemmingen skulle stå, men finner det ikke
 
Da er vel navnet avklart. Noen som ønsker å være gruppeleder?
 
Back
Topp