Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det synes jeg. Hvis vi noen gang får ei jente så kommer jeg til å bruke en del av klærne vi allerede har etter gutta. Men kommer nok da til å kombinere det med litt jentefarger:)
I går blei minstemann tatt for å være jente til tross for at han var kledd i blåe klær.. hehe
Hahaha! Selvfølgelig! Kommer da helt an på klærne. Det er jo nydelig med en lyseblå bluse med en hvit cardigan over feks.MariSafari skrev:
Jeg hater rosaepidemien som er på jenter, så jeg bruker blått, grønt, brunt, svart, lilla. Noen ganger er hun helblå, andre ganger er hun blanding. Men selvsagt tar jeg meg ikke nær av at andre kan tro det er en gutt. Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig. :)LeonoraD skrev:
Fragle1 skrev:
Jeg hater rosaepidemien som er på jenter, så jeg bruker blått, grønt, brunt, svart, lilla. Noen ganger er hun helblå, andre ganger er hun blanding. Men selvsagt tar jeg meg ikke nær av at andre kan tro det er en gutt. Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig. :)LeonoraD skrev:
Signerer.
Sønnen min bruker alle slags farger, syns det er rart at noen farger skal være begrenset til kjønn.