Avstemming: HVA SVARER DU?

Escuro

Forumet er livet

Et fremmed kvinnemenneske går forbi deg idet du rusler på gaten og trøkker en kebab i trynet. I forbifarten slenger hun ut "Herregud, du burde ikke spise, du burde slanke deg"

HVA SIER DU?

1:

Ingenting. Hun har helt rett.

2:

Jeg bare ler, HUN er definitivt større enn meg.

3:

"Jeg er feit, du er stygg. Jeg kan slanke meg. Moahaha!"

4:

Jeg kommer på noe dritbra når jeg kommer hjem, og bruker hele neste dag på å gå rundt og lete etter henne i håp om å kunne si replikken min.

5:

Jeg begynner å stortute og snørrer nesen min på skulderen hennes.

trykka på alternativ 2 :) men hadde nok spurt henne om hva prob. hennes var! for noen år siden hadde jeg nok bare gått videre å lata som ingenting... men gidder ikke frekke folk as.. ;) også er det litt moro å "svare" tilbake for da blir folk helt satt ut! haha

Jeg har vært i denne situasjonen selv. Jeg og søs ruslet på gaten midt på dagen og spiste kebab, og så gikk det to "bimboer" forbi oss og hun ene slang fra seg denne replikken. Da var jeg betraktelig slankere enn jeg er nå, hehe.

Jeg ble så satt ut, husker ikke om jeg sa noe eller ikke. Men skulle jeg noensinne få en lignende greie slengt i meg, skal jeg definitivt slenge nr 3 i retur :D

Svarte at hun er nok større enn meg. Fordi jeg er så liten av meg, så er oddsen for at hun er større enn meg ganske stor, heheh!!

Men jeg hadde også ønsket henne en god dag videre ;) Hahaha!!

Back
Topp