Avstemming: Hår på brystet - hot eller not?

gutt09jente11 skrev:
Syns mannfolk skal ha litt hår på brystet ja, og veiviser ;) Ikke helt glatt, men heller ikke hår over hele, både mage, rygg, og bryst :P huff :P

sign!

Heilt greit, kan ver fint ;) Heller med hår, enn uten :)
 men masse hår på ryggen - IKKJE hot!!!

NOT!

Har generelt problemer med kroppshår andre steder enn rundt øynene og på hodet.  Skjeggvekst (hos menn, ikke kvinner) kan fungere i noen tilfeller.

NOT! Liker best helt smuuud jeg :p Men jeg tåler at min kjære har hår, han vil ikke vokse det.

Litt på brystet er flott.. Men ikke sånn der man ikke kan se huden igjennom pga tett vegetasjon som igjen går over skuldra og ned til ræva. *grøss*

Glattbarberte menn er på ingen måte hot det heller..

I grunn uansett for meg, liker ikke sånn masse hår at man ser ut som en ape, men litt gjør absolutt ingentingUansett har jeg kapret verdens deiligste og han har passe med hår, litt, men ikke for mye

NOT, eg husker også Arne Markussen :P

hot

Gollemor skrev:
Hot :)
Da er de MENN! Liker ikke glætte gutter.

Jeeees =)))

når man leser "Amming: Hår på brystet - hot eller not?" da er det på tide å ta kvelden...

JA! Hår må til!!
Jeg liker kraftige menn, og gjeeerne hårpå brystet!! Trenger ikke ha på hodet da :P Liker barberte hoder :) Og ikke tynne guttekropper. Kraftige mannekropper! Ikke sånne body builder kropper, men ekte mannfolk kropper!!

Back
Topp