Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og likte den bestG, lysegrønn
Kan du sette fristen til 22.30?Dytt
Jeg byttet mitt svar til lyseblå for din delSett frist til 22.30 kanskje? Ser ut som det blir lysegrønn da, iallefall mest stemmer der foreløbig. Men om dere ser etter en gang til så er jo lyseblå skikkelig fint da??? Har så lyst på forskjellig farge på bannerene mine
Får ikke endret fristen, men endret overskriften til svarfrist 22.30 i det minste Også tar dere bare den fargen som har flest stemmer da?Kan du sette fristen til 22.30?
Hehe, sant at lyseblå er veldig fin også! Byttet til lyseblå jeg også nåSett frist til 22.30 kanskje? Ser ut som det blir lysegrønn da, iallefall mest stemmer der foreløbig. Men om dere ser etter en gang til så er jo lyseblå skikkelig fint da??? Har så lyst på forskjellig farge på bannerene mine
Høres bra ut! Får se om det er flere som endrer seg til lyseblå nå daFår ikke endret fristen, men endret overskriften til svarfrist 22.30 i det minste Også tar dere bare den fargen som har flest stemmer da?
Ser dessverre ut som at du får to grønne bannereSett frist til 22.30 kanskje? Ser ut som det blir lysegrønn da, iallefall mest stemmer der foreløbig. Men om dere ser etter en gang til så er jo lyseblå skikkelig fint da??? Har så lyst på forskjellig farge på bannerene mine