Avstemming av navn til skjult forum finale

Hva skal den skjulte gruppa hete?

  • Januarskattene 2024

    Votes: 11 23,9%
  • Januarlykke2024

    Votes: 15 32,6%
  • Stjerneskuddene2024

    Votes: 20 43,5%

  • Antall som har svart
    46
  • Avstemningen er avsluttet .

E&B

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberbarna 2021♡
Stjerneskuddene 2024
Da har jeg laget en avstemming av topp 3 innslag til navn. Det går kun an å avgi 1 stemme og avstemmingen blir stengt om 1 dag :) Da kan vi kanskje klare å få skjult gruppe over helgen :)
 
Yay! Supert at du fikser :cat:
 
Syns stjerneskuddene er artig for de som får barn rundt nyttår, men med baby som kommer helt i slutten av måneden syns jeg ikke det passer :shy:
 
Når vi har bestemt oss for navn så sender en melding til forumansvarlig så blir det skjult :)
 
Syns stjerneskuddene er artig for de som får barn rundt nyttår, men med baby som kommer helt i slutten av måneden syns jeg ikke det passer :shy:
Jeg syns uansett det er tett nok opp til nyttår at man forstår greia :cool01 hilsen termin 21. Januar.
 
Syns stjerneskuddene er artig for de som får barn rundt nyttår, men med baby som kommer helt i slutten av måneden syns jeg ikke det passer :shy:
Tenkte ikke på det sånn jeg, har termin i slutten selv og syns den var gøy. Forbinder stjerneskudd med håp, glede og feiring, så liker assosiasjonen:)
 
Tenkte ikke på det sånn jeg, har termin i slutten selv og syns den var gøy. Forbinder stjerneskudd med håp, glede og feiring, så liker assosiasjonen:)
Sååå gøy om vi legger ut bilder av Stjerneskudd til nyttår! Spennende å tenke på om vi har bump eller baby når den tiden kommer :Heartred
 
Sååå gøy om vi legger ut bilder av Stjerneskudd til nyttår! Spennende å tenke på om vi har bump eller baby når den tiden kommer :Heartred
Ja! Håper bump, men definitivt! Satser på å treffe bursdagen til samboeren i midten av januar jeg med føding :D
 
Ja! Håper bump, men definitivt! Satser på å treffe bursdagen til samboeren i midten av januar jeg med føding :D
Håper absolutt på bump! Er så mye upraktisk med desemberbaby desverre :( og jeg har jo termin 21. Januar, vil ikke føde for tidlig.
 
Håper absolutt på bump! Er så mye upraktisk med desemberbaby desverre :( og jeg har jo termin 21. Januar, vil ikke føde for tidlig.
Verre med oss som har i starten av januar :smiley-ashamed004 Mye større sannsynlighet for at feks jeg føder i desember, selv om jeg håper å kunne gå noen dager over:smiley-ashamed004
 
Verre med oss som har i starten av januar :smiley-ashamed004 Mye større sannsynlighet for at feks jeg føder i desember, selv om jeg håper å kunne gå noen dager over:smiley-ashamed004
Det er derfor vi unngikk å begynne prøve 1 mnd før fordi da ville jeg hatt termin 31 desember /1 januar :).

2017 barnet mitt hadde jeg termin 29 desember og jeg hadde «planer» om å gå 3-5 dager over , men neida ho bestemte seg for å komme 22 desember :p
 
Håper absolutt på bump! Er så mye upraktisk med desemberbaby desverre :( og jeg har jo termin 21. Januar, vil ikke føde for tidlig.
Stor sjangs for at det blir desemberbaby her, da jeg ikke får gå til termin pga sv.diabetes :hilarious:
 
Back
Topp