Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigSyns stjerneskuddene er artig for de som får barn rundt nyttår, men med baby som kommer helt i slutten av måneden syns jeg ikke det passer
Jeg syns uansett det er tett nok opp til nyttår at man forstår greia hilsen termin 21. Januar.Syns stjerneskuddene er artig for de som får barn rundt nyttår, men med baby som kommer helt i slutten av måneden syns jeg ikke det passer
Tenkte ikke på det sånn jeg, har termin i slutten selv og syns den var gøy. Forbinder stjerneskudd med håp, glede og feiring, så liker assosiasjonenSyns stjerneskuddene er artig for de som får barn rundt nyttår, men med baby som kommer helt i slutten av måneden syns jeg ikke det passer
Sååå gøy om vi legger ut bilder av Stjerneskudd til nyttår! Spennende å tenke på om vi har bump eller baby når den tiden kommerTenkte ikke på det sånn jeg, har termin i slutten selv og syns den var gøy. Forbinder stjerneskudd med håp, glede og feiring, så liker assosiasjonen
Ja! Håper bump, men definitivt! Satser på å treffe bursdagen til samboeren i midten av januar jeg med fødingSååå gøy om vi legger ut bilder av Stjerneskudd til nyttår! Spennende å tenke på om vi har bump eller baby når den tiden kommer
Håper absolutt på bump! Er så mye upraktisk med desemberbaby desverre og jeg har jo termin 21. Januar, vil ikke føde for tidlig.Ja! Håper bump, men definitivt! Satser på å treffe bursdagen til samboeren i midten av januar jeg med føding
Verre med oss som har i starten av januar Mye større sannsynlighet for at feks jeg føder i desember, selv om jeg håper å kunne gå noen dager overHåper absolutt på bump! Er så mye upraktisk med desemberbaby desverre og jeg har jo termin 21. Januar, vil ikke føde for tidlig.
Det er derfor vi unngikk å begynne prøve 1 mnd før fordi da ville jeg hatt termin 31 desember /1 januar .Verre med oss som har i starten av januar Mye større sannsynlighet for at feks jeg føder i desember, selv om jeg håper å kunne gå noen dager over
Eneste termingruppen hvor folk ønsker å gå over terminVerre med oss som har i starten av januar Mye større sannsynlighet for at feks jeg føder i desember, selv om jeg håper å kunne gå noen dager over
Tipper det får selv opp termin fra 30.des til 2.januar….. ugh..Eneste termingruppen hvor folk ønsker å gå over termin
Stor sjangs for at det blir desemberbaby her, da jeg ikke får gå til termin pga sv.diabetesHåper absolutt på bump! Er så mye upraktisk med desemberbaby desverre og jeg har jo termin 21. Januar, vil ikke føde for tidlig.
Hahah ja, men grunnen her er fordi sønnen min har bursdag 5/1 og det hadde vært fint å kunne feiret han før baby kommerEneste termingruppen hvor folk ønsker å gå over termin