Avstandsforhold?

Jarmila

Betatt av forumet
Jeg har møtt en fantastisk mann!
Han er alt jeg drømmer om og ting ser ut til å gå riktig vei, så forhåpentligvis har jeg snart en fantastisk kjæreste.
MEN:

Jeg har solgt leiligheten min i Oslo og skal snart flytte tilbake til hjembyen min Kristiansand. Han går på skole i Oslo og har fremdeles ett år igjen og skal etter det ut i praksis og kan da bli plassert egentlig hvor som helst i landet.

Hvordan kan man få et forhold til å fungere når avstanden vil bli minst fem timer fra hverandre på uviss tid? Han kommer fra sørlandet, og har familien sin halvannen time fra Kristiansand.

Det som er enda verre, og helt forferdelig gjort av meg, er at jeg ikke har fortalt han at jeg må flytte fordi jeg ikke vil at han skal stoppe det som skjer mellom oss fordi jeg skal dra. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal fortelle han det uten at han trekker seg unna. Det er vanskelig nok at jeg er alenemor.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det, eller hvordan jeg skal få han til å "bli".

Jeg føler meg som verdens verste person som på en måte lurer han

ORIGINAL: mamma050308

Ærlighet varer lengst. Hvis han er skikkelig glad i deg, så trenger ikke avstanden være noe problem. Sett deg ned og snakk med ham, fortell at du skal flytte, ha forslag til hvordan dere løser avstandsproblemet slik at det ikke blir det dere må diskutere. Kan dere besøke hverandre i helgene - ta langhelger for eks.

Lykke til. Har vært i avstandsforhold og det har funket for min del.

Jeg kommer til å kunne reise inn til Oslo annenhver uke fra onsdag til søndag for da er jenta mi sammen med pappaen sin i Kristiansand.
jeg er bare redd for at han skal trekke seg unna før han får sjanse til å i det hele tatt bli ordentlig kjent med meg. Begge to føler at dette er noe mer enn en flørt, men jeg er redd han skal se så "praktisk" på det at han bare stenger følelsene sine og da kutter ut alt.

ORIGINAL: hønepønemor

Når skal du flytte da?

Jeg må være ute innen 15.desember, så det blir nok i begynnelsen av desember

hadde vært ærlig å sagt at jeg skulle flytte.
verre om han finner det ut på andre måter.

kanskje han kan besøke deg de helgene du har jenta og du når du har barnefri.
mange som har klart dette før vettu!!
[:)]

håper det ordner seg for deg, ikke mange ganger man kommer over slike menn[;)]

ORIGINAL: Jarmila

ORIGINAL: hønepønemor

Når skal du flytte da?

Jeg må være ute innen 15.desember, så det blir nok i begynnelsen av desember

Ja det er jo ikke så lenge til, så ville fortalt han det..Men skjønner godt at det er vanskelig ja...men er han den rette for deg, så vil ikke det bli noen hindring..

Du burde nok fortelle han det.

For MEG hadde ikke avstandsforhold funket. Jeg var skikkelig nede bare kjæresten min var på ferie i to uker, enda jeg snakket med han på Skype hver eneste dag. Jeg savnet han mer enn jeg trodde var mulig.

Hvis han syns det er vanskelig at du er alenemor (det er sånn jeg tolker det du skriver), så er han i mine øyne ikke så fantastisk.

Hvor lenge har dere "vært sammen" da?
Snakk med han, og hvis han er så herlig som du sier han er,så vil han nok forstå d.
Og hvis han er like gal etter deg,så går nok dette bra [;)]
Ikke gå å surre rundt i grøten, men hiv deg uti med begge beina. [;)]

Har selv i et avstandsforhold, og d funket bra.. Den gangen..
Men d var andre årsaker som gjorde at d ble slutt mellom oss den gangen.

Lykke til, tipper d vil ordne seg [:)]

Back
Topp