Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her venter jeg nummer 3 (samboers første), så her er barna 8 og 10 når babyen kommer forventer å bli minibank og taxisjåfør selv når baby er såpass stor at den trenger å følges opp på aktiviteter jeg har lyst på en til så vi får to tette nå, for jeg ser hvor godt det er for de eldste, må bare overtale mannenVenter nr 2. Det blir nesten 10 år mellom de. Livet bare ble sånn
Fordelen er at jeg har hatt god tid og all oppmerksomhet på den første, hun har blitt godt fulgt opp og en har tid å være med på alt av tilstelninger/treninger ol.
Innen mageboeren starter med skole og aktiviteter, så er førstefødte blitt såpass gammel at hun mest sansynlig ikke vil ha meg med på treninger ol likevel, da skal vi vel bare brukes som taxi sjåfører og minibank
og ikke minst, førstefødte er selvstendig og klarer seg godt selv, så vi slipper to bleiebarn ol.
Har selv søsken med stor aldersforskjell og familie med samme. De første årene har de glede av hverandre, så kommer det kanskje en periode der det blit litt mindre, men så har de gleden av hverandre igjen i voksen alder. Forhåpentligvis
Så spennende med en skikkelig atpåklatt!Blir en nyfødt, en på 14 og en på 17. hadde aldri trodd vi skulle bli fler men sånn ble det og det blir veldig hyggelig.