Avstøpning av magen

Blanco

Glad i forumet
Muuulig det har vært en lignende tråd om dette før..
Noen som vet hvor jeg fåt kjøpt?[:)]

Av gips eller annet materiale?

Gips ja. Eller finnes det noe kulere kanskje?

Der jeg var å tok 3d ul hang de en slik avstøping på veggen og jeg mener de hadde noen slike brosjyrer om det der også.. Men husker ikke hva de her selvfølgelig.. Har du googlet det da?

Man får kjøpt gips på apoteket [:D]

ORIGINAL: eilejoha

Der jeg var å tok 3d ul hang de en slik avstøping på veggen og jeg mener de hadde noen slike brosjyrer om det der også.. Men husker ikke hva de her selvfølgelig.. Har du googlet det da?

Har googlet det, men fikk ikke så mange relevante treff. Bare diskusjoner om man skulle gjøre det eller ikke. Jeg har sikkert ikke lett godt nok. Tenkte det var enklere å bare spørre dere damer[:)][;)] Mener å ha hørt noe om at man kan kjøpe et sett for akkurat dette formålet

Her får du kjøpt:D

http://www.alexi.no/gravid/gipsavstopning.html

hehehe jeg skjønner at det er litt morsomt å ta avtrykk av magen, men hvor skal man liksom ha det? [:D][:D]

tror ikke det hadde blitt noe populært å hatt det på stueveggen her hjemme vertfall.. haha

Sikkert kjekt å se på, men man sliter litt om man skal ha mange barn. Skal barna ha det på soveromsveggen da? "Inni der har jeg vært"

en venninne av meg gjorde det, og hun sa at det var så vondt og hun gren seg gjennom hele prosessen!! så hun anbefalte det ikke..

Da har ikke hun brukt nok vaseline og glapak under...

Eg skal å kjøpe gips nå :D Glede meg til å prøve det for moro skyld ! og male den etterpå :D

ORIGINAL: M.T

Eg skal å kjøpe gips nå :D Glede meg til å prøve det for moro skyld ! og male den etterpå :D

Husk masse glapak og vaseline [:D]

Jeg skal også kjøpe! Hurra! Aner ikke hvor vi skal ha den, men hvis den bli fin kan den være hvit og henge på en hvit vegg. Da blir den ikke så prangende liksom. Eller på døra til barnerommet kanskje.. hmmm...

Back
Topp