Avstøp av barnehånd

Buffeluremamma

Forumet er livet
Noen som vet hvor jeg får kjøpt en pakke eller to med dette?
Kjøpte noe på europris, men der var jo avstøpsgreiene stivnet lenge før vi rakk å få barnehånda nedi[>:][X(]
Har lyst til å ha det i ramme med både fot og hånd, så det kan jo ikke være noe som stivner bare man ser på det, ei heller noe man må holde hånda i ro i 5-10 min.

Jeg kjøpte på jysk av alle steder... Med ramme også. Det var en slags leire som brukte et par dager på å stivne. Veldig grei!

også har de på panduro, om du har en sånn i nærheten[:)]

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=657838&b_kid=192228

her kjøpte vi fra. Det materialet til å lage avstøpningen med er ferdig blandet og bare til å rulle ut og trykke handen/foten i.
er nesten som modellkitt, eller noe slikt i fastheten, så er bare å trykke en gang, blir det mislykket, krøller du bare sammen alt og kjevler ut på nytt og kan prøve igjen og igjen.
Når du er fornøyd så legger du det itl tørk i 12 timer før du fester det i rammen.
Enkel bruksanvisning følger med.
kan virkelig anbefale den. [:D]

kjøpt på lifestone eg [:D]

ORIGINAL: Molly80

Jeg kjøpte på jysk av alle steder... Med ramme også. Det var en slags leire som brukte et par dager på å stivne. Veldig grei!

Der kjøpte eg og [:)] Tok avstøp når jentungen var rundt 5 mnd, så da fikk eg plass til en fot og en hånd [:)][:)]

ORIGINAL: Molly80

Leire hørtes enkelt ut[:D]

ORIGINAL: frøken plaske

Hm, bor i Trondheim, har ikke sett noen panduro butikk bortsett fra i Oslo jeg..
Vet du om dete r en her?

ORIGINAL: Jente09Spire11

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=657838&b_kid=192228

her kjøpte vi fra. Det materialet til å lage avstøpningen med er ferdig blandet og bare til å rulle ut og trykke handen/foten i.
er nesten som modellkitt, eller noe slikt i fastheten, så er bare å trykke en gang, blir det mislykket, krøller du bare sammen alt og kjevler ut på nytt og kan prøve igjen og igjen.
Når du er fornøyd så legger du det itl tørk i 12 timer før du fester det i rammen.
Enkel bruksanvisning følger med.
kan virkelig anbefale den. [:D]

*bestilt*

Tusen takk.
Sånn leire hørtes myyye enklere å jobbe med enn gips og dritt. haha

ORIGINAL: Buffeluremamma

Hm, bor i Trondheim, har ikke sett noen panduro butikk bortsett fra i Oslo jeg..
Vet du om dete r en her?

Panduro ligger i Fjordgata, ikke langt unna sentralstasjonen.. :)

http://maps.google.no/maps?rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7GGLL_no&um=1&ie=UTF-8&q=panduro+trondheim&fb=1&gl=no&hq=panduro&hnear=Trondheim&cid=0,0,6142123398235785142&ei=HsuNTehZy8CzBuf4kYUK&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCYQnwIwAA

ORIGINAL: BettyBe

ORIGINAL: Buffeluremamma

Vet du om dete r en her?

Panduro ligger i Fjordgata, ikke langt unna sentralstasjonen.. :)

http://maps.google.no/maps?rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7GGLL_no&um=1&ie=UTF-8&q=panduro+trondheim&fb=1&gl=no&hq=panduro&hnear=Trondheim&cid=0,0,6142123398235785142&ei=HsuNTehZy8CzBuf4kYUK&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCYQnwIwAA

NÅ følte jeg meg som en smartass her, haha.
Kunne jo funnet ut av det selv.
Havner bare så alt for lett i felle: jeg er ny her og ikke kjent. haha

Men tusen takk[:D]

Du kan også lage en form av trolldeig. Du tar å putter trolldeig i en boks eller noe lignende som du får plass til håndavtrykket i. Skal ikke steike trolldeigen. Når du ordnet avtrykket i trolldeigen, fyller du bare gips oppi boksen med avtrykket. Venter til det har stivnet, så tar du det ut av boksen og fjerner trolldeigen. Da får du et avtrykk som står utover.[:)]

Back
Topp