Avsporing: ferie

Ungene har hatt 3-4 uker på sommeren bestandig. Nå har vi en i Sfo som har stengt hele juli. Bhg krever at de har fire uker ferie, minst to av dem sammenhengende om sommeren, så hun fikk ferie fire uker i juli sånn siden broren uansett har ferie da.

I år er det bonus pga permisjon med babyen så da har det vært og blir mere fri

Mannen har nesten fri halve året.
Jeg jobber deltid og har mye fri og kan ta mye ferie.

Barna våre elsker ferie, det samme gjør vi:D

Nei jeg har hatt 3 uker om sommeren. 1 uke høstferie og resten fordeles som regel på jul og påske. I år er første året der jenta vår har skolefri så vi har hatt litt mere fri enn før. Pappen hadde en uke før ferien min og da hadde lillesøster også noen fri dager fra bhg. De resterende ukene her må storesøster være med meg noe på jobb(jobber i bhg) samt at hun skal på SFO en uke. På jobben min har de fleste som vil mulighet til å ta 4 uker. Jeg har valgt bort 4 uka mot høstferie :)

Har fire veker sammenhengande i sommar, men pga at stengt bh/SFO ikkje går opp med når eg må ta ferie (er delt i to puljer), måtte me sjonglere ei veke til med litt barnevakt/avspasering. Ungane skal difor ha fem veker fri i sommar:)

5 uker sommerferie + noen fridager i Mai. (Vi har en uke tjenestefri også i året) Avspaserer stort sett i jula, men jobber da man-ons i påska..
Jobber i bhg :)

Back
Topp