Topprisen
Gift med forumet
Ånei! Og det er sikkert favoritt snopet, irriterendeJa hahanei, ting forandrer seg
jeg ble sur når jeg spydde pga lakris godteri igår og drops idag
kjenner til at man blir skuffet av mat når man er så sulten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Og det er sikkert favoritt snopet, irriterendeJa hahanei, ting forandrer seg
jeg ble sur når jeg spydde pga lakris godteri igår og drops idag
kjenner til at man blir skuffet av mat når man er så sulten
![]()
Ja, alltid elsket lakris siden jeg var liten :-(Ånei! Og det er sikkert favoritt snopet, irriterende![]()
![]()
Noe du elsker? :/Sjokolade (håper jeg får lyst på det igjen snart!!)
Sist taklet jeg ikke bernaisesaus![]()
Sjokolade og bernaisesaus som er så godt!!!Sjokolade (håper jeg får lyst på det igjen snart!!)
Sist taklet jeg ikke bernaisesaus![]()

Hahaha! Vi gravide er noen rare dyrJaaa!! Jeg elsker jo både sjokolade og bernaise til vanlig! Bruker jo den sausen på alt, så var ganske frustrert husker jeg. Klarte nesten ikke lage til mannen engang uten å brekke megSå jeg levde på stekt løk, stekt sopp, kremfløte, salt og sukkerkulør (lagde det sammen til en "saus")
hehe
Det er helt sant!Hahaha! Vi gravide er noen rare dyr![]()
Hahahahahahaha!!!! Sparkel??!! Nam, namDet er helt sant!Husker sist at jeg hadde helt dilla på sparkel også
Måtte ut i garasjen flere ganger og sniffe når mannen holdt på å lage bakvinge til banebilen
![]()

Hihihihihi! Syns jeg ser deg sitte og gomle i deg sparkelHadde sååå lyst til å spise det husker jegMen skjønte jo såpass at jeg fikk nøye meg med å sniffe litt.. Håper ikke jeg får en sånn type dilla igjen!!
![]()
HahahaHihihihihi! Syns jeg ser deg sitte og gomle i deg sparkelHihi! Kanskje du får noe annen morsomt, spise kritt f.eks
![]()
Jeg og drikker mye kaffi, men det smaker bare ikke godt!Kaffi smaker rett og slett vondt!!!! Jeg drikker til vanlig MYE kaffi, nå vrenger det seg i magen bare ved tanken på en kopp..![]()