Avsmak på matvarer

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Som overskriften tilsier, hvilke matvarer greier du ikke å spise lenger? :)
I motsetning til alt vi craver, hva greier du ikke lukta, smaken og konsistensen på?

Her liker jeg ikke lenger grove kornknekkebrød, egg (verken stekt, kokt eller whatever), kaffe (kun en kopp om morgenen), brun saus, hvitost fra sverige. Kjempesært, men orker virkelig ikke smaken på det.

kaffe! :yuck: saknar verkligen å ta med en kopp kaffe in på syrommet feks, men dem gånger jag har prøvd så er det helt jævlig! Ellers tror jag inte det är så mycket... som jag kommer på nå iaf, men hatar köksredskap i tre. Får frysninger av det :D

Jeg syntes å åpne kjøleskap døra lukter veldig og når vesla vil ha brødskiver med leverpostei.
Luktesansen er veldig sterk om dagen!

Kjøttsaus, den vi bruker til pizza eller spaghetti. Det er så ille at jeg er på nippet til å kaste opp bare av lukten :hungover:

Snapple smaker ikke snapple lenger:(

Det som er verst er at det varierer fra dag til dag, så har kjøleskapet fullt med matvarer som smakte greit i går, men som gjør meg kvalm i dag. Skulle ha skinke til pastaen i dag, men det likte jeg visst ikke i dag. Pleier aldri å være sær i matveien ellers, så er helt snålt :confused:

Jeg har alltid likt ost godt, men nå smakte Norvegia helt forferfelig! Men gulost fra Rema gikk greit... :confused005

Kaffe til nå (kan drikke en kopp, men ikke like mye som før). Blir rent uvel av reklamer av saftige hamburgere:depressed:

Kaffe smaker absolutt ikke godt lengre. Kanskje like bra så slipper jeg stresse med jeg drikker alt for mye kaffe ellers kan feks middagen først smake kjempe godt og så blir jeg kvalm av å spise det samme

Jeg varierer så mye fra dag til dag, det er til å bli sprø av. Disse dagene takler jeg jeg ikke klare supper, oljete/frityrstekt mat, leverpostei (som var omtrent det eneste jeg spiste forrige uke) og egg. Vi får se hva som skjer i morgen...

Jeg varierer så mye fra dag til dag, det er til å bli sprø av. Disse dagene takler jeg jeg ikke klare supper, oljete/frityrstekt mat, leverpostei (som var omtrent det eneste jeg spiste forrige uke) og egg. Vi får se hva som skjer i morgen...

Hahaha, Ååh. Føler den så sykt :hilarious:
Greide ikke ribba da vi var på julelunsj med jobben, så håper det snur:eek: Medisterkaker var heldigvis veldig godt da!

Hahaha, Ååh. Føler den så sykt :hilarious:
Greide ikke ribba da vi var på julelunsj med jobben, så håper det snur:eek: Medisterkaker var heldigvis veldig godt da!
Regner med at det snur, ja. Aner ikke hvordan jeg vil reagere på julemat enda... blir spennende å se!

Back
Topp