Avsløre kjønn for barna - hvordan?

M. ✨

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Bonusgutta kommer til oss dagen etter OUL, og er superspente på om det blir bror eller søster.

Tips til enkel og morsom måte å avsløre det på? Må være noe som kan fikses på kort tid. Har tenkt enten kake/muffins med blå/rosa bunn eller ballonger som daler ned i hodet på dem fra andre etasje :joyful:

Bonusgutta kommer til oss dagen etter OUL, og er superspente på om det blir bror eller søster.

Tips til enkel og morsom måte å avsløre det på? Må være noe som kan fikses på kort tid. Har tenkt enten kake/muffins med blå/rosa bunn eller ballonger som daler ned i hodet på dem fra andre etasje :joyful:

Har sett at noen Nilebutikker selger slike svarteballonger som man kan sprenge også kommer det blå eller rosa paljetter ut av dem. Det er isåfall lettvint :smiley-ashamed004

Har vurdert sånne ballonger fra nille, men jeg har ikke funnet dem i noen av butikkene i nærheten :(
Skal se om jeg finner noe lignende som feks konfetti eller noe. Hmmm.. Åh gleder meg kjenner jeg!!❤️

Alle liker vel muffins? :D

Jeg fikk lyst på muffins!

Vi bestilte konfettikanon fra festmagasinet. Sånn du vrir på så skyter det ut enten rosa eller blå konfetti :happy: så er planen å skyte opp den med lillesnupp og svigers etter OUL :happy:

Fant de ballongene på Nille, takk for fine tips! Veldig spent på morgendagen ❤️

Vi skal sprekke ballong med gutten vår, besteforeldre og annen nær familie :Heartred Gutten vår skal få sprekke den :love7

Her skal det knuses egg :hilarious:

F.eks 6 rosa, 6 blå. Alle er kokte utenom 1 egg(ett blått eg hos oss:happy:), så får ungene velge annenhvert egg som de MÅ knuse mot panna. Det rå egget avslører kjønnet :D

For å sikre meg at de virkelig får knust noen egg er at jeg sparer noen egg til slutt hvor det rå egget ligger

Her bare fortalte vi at det ble gutt. Storesøster er 3 år og tenker ikke at blå er en guttefarge eller at rosa er jentefarge :p

Tror vi bare forteller, ev kjøper noen små klesplagg i blått eller rosa. Gutta er så langt ikke så engasjert

Back
Topp