avslutte blomsterinnsasmlingen!!

Ennda en gang... DU ER FLINK Louis2.

Har du forresten funnet noe dikt?
Var det i morgen du skulle levere blomster?

syns vi er flinke alle sammen som støtter hverandre og viser vår omsorg selv om vi krangler så busta fyker innimellom(jeg krangler ihvertfall[:D]
har ikke funnet et dikt enda tenkte jeg skulle skrive et selv får se om jeg klarer og komme på noe i kveld ellers har jeg en bok med mange fine dikt...
tenkte og levere dem imorge hvis hun har kommet hjem ellers venter jeg til lørdag...
tenkte jeg skulle printe ut diktene fra alle her inne også til henne...

Det hadde vert fint...
Kan jo starte en tråd med hilsninger til henne, som man kan printe ut og gi til henne?
Hva mener du, bare et forslag?

Du er kjempeflink Louis2 som har tatt ansvar for blomsterinnsamlingen!

Jeg fikk ikke kommet inn på BV i går for å hente kontonr, så fikk jo seff ikke sendt penger i tide[:(] Om jeg sender nå, vil de ikke komme fram før i morgen etter kl 15.30. Kjempesynd!!!

Men sender masse tanker og klemmer til jannicke T!!!

Har ikkje fått PM me kontonr fra dæ...

får ikke sent deg pm alexsandra...

kan dere som har sagt dere skal være med som ikke kan eller rekker det si ifra erdet fint!!

har fått inn 48 innbetalinger hittill så det mangler mange siden vi er 73 påmeldte hittill..
men sikkert mange som kommer inn inatt!!

Tammis jeg satta inn 60 kr i går.
kan legge ut for deg jeg.

legger du ut oversikt over dem som har betalt? greit å se om innbetalingen min har kommet frem..

ORIGINAL: pebbles

legger du ut oversikt over dem som har betalt? greit å se om innbetalingen min har kommet frem..

ja det har vært lurt...er spent om pengene har kommet inn

ORIGINAL: louis2

mayb det var en god ide ordner du det??

_Skal fikse den tråden ja....

det er bare noen få som har kommet inn med navn jeg skal skrive dem inn!!! men bare fornavn blir så mye skriving ok??

supert...
du er så flink atte[:D][:D]

Navneliste over registrerte innbetalinger:

enkelte vil ikke ha fulle van på nettet og det respekterer jeg vil derfor ikke legge ut navn men antall innbetalinger venter til imorgen ettermiddag før jeg handler da burde det være inne.. jeg kan legge ut litt ekstra i tillfelle det kommer noe inn i etterkant..

may b. longva det er meg mayb31.
da er den ivertfall i orden

Ønskelig at nicknavnene legges ut, og IKKE de hele navn... Det MÅ du spørre folk om før du gjør...

Ingen kritikk, men ber om at det respekteres

Nå vil jeg ikke starte en diskusjon her, for det var jeg som ba om navn.. men kanskje du kan ta vekk etternavn? mange her som vil være anonyme vet jeg..[;)]

Back
Topp