merenyvo Glad i forumet 12 Sep 2010 #1 kos jør eg d? må eg i banken? har hatt dnb siden eg bodde i oslo. men har nå bytta te sparabank1. kos avslutte eg då dnb kontoen min..
kos jør eg d? må eg i banken? har hatt dnb siden eg bodde i oslo. men har nå bytta te sparabank1. kos avslutte eg då dnb kontoen min..
Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 12 Sep 2010 #2 Eg har nettopp byttet bank. Motsatt vei av deg da men [8D] Men du må inn i banken din å avslutte kontoen. signere div papirer. Men fort gjort. [:D]
Eg har nettopp byttet bank. Motsatt vei av deg da men [8D] Men du må inn i banken din å avslutte kontoen. signere div papirer. Men fort gjort. [:D]
lnie Forumet er livet 12 Sep 2010 #3 Samboeren min sier nå, at da han avslutta sin DNB-konto skrev han bare et brev og faxa eller noe.
merenyvo Glad i forumet 12 Sep 2010 #4 ORIGINAL: Bella_Blid Eg har nettopp byttet bank. Motsatt vei av deg da men [8D] Men du må inn i banken din å avslutte kontoen. signere div papirer. Men fort gjort. [:D] stress hehe styra me buss åsånt.. ser du e blitt askøyvering.. der e dorr fint der.. har familie der [:D]
ORIGINAL: Bella_Blid Eg har nettopp byttet bank. Motsatt vei av deg da men [8D] Men du må inn i banken din å avslutte kontoen. signere div papirer. Men fort gjort. [:D] stress hehe styra me buss åsånt.. ser du e blitt askøyvering.. der e dorr fint der.. har familie der [:D]