Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer litt ann på problemstillingen din. Er det kun alder, er det mangel på eggløsning, svømmere hos han? Ville fått en time hos en gynekolog med kunnskap infertilitet og tatt det derifraPoster her også.. Fått avslag idag i det offentlige for ivf forsøk på bakgrunn av at jeg er 40 år. Men er det noen medisiner man kan prøve ut for å kanskje få det til å klaffe på egenhånd. Uten at man må prøve i det private? Føler det er så uendelig dyrt...
Vi har vært privat og sjekka meg, og samboer. Alt står bra til med begge og legen mente vi skulle kunne klare det selv faktisk... Bra med follikler, og kunne se at egge skulle falle eller hadde falt.. Husker ikke hva han fant ut.. Jeg bare lurer på om jeg har veldig lav amh, siden det er eneste som mangler svar på. Må vente på mens for å få målt igjen. Håper det kan klaffe på riktig dag denne gangen. Sist begynte jeg blø en fredag, men fikk ikke time føre mandag for å ta blodprøver. Da var det nok for seint i syklus.Det kommer litt ann på problemstillingen din. Er det kun alder, er det mangel på eggløsning, svømmere hos han? Ville fått en time hos en gynekolog med kunnskap infertilitet og tatt det derifra
Hei. Ville bare nevne at AMH kan tas når som helst i syklusen. Lykke til!Vi har vært privat og sjekka meg, og samboer. Alt står bra til med begge og legen mente vi skulle kunne klare det selv faktisk... Bra med follikler, og kunne se at egge skulle falle eller hadde falt.. Husker ikke hva han fant ut.. Jeg bare lurer på om jeg har veldig lav amh, siden det er eneste som mangler svar på. Må vente på mens for å få målt igjen. Håper det kan klaffe på riktig dag denne gangen. Sist begynte jeg blø en fredag, men fikk ikke time føre mandag for å ta blodprøver. Da var det nok for seint i syklus.
De ville den skulle taes 1-3første dagene. Og nå blør jeg bare max 4dager plutselig mot 5-6 tidligere.Hei. Ville bare nevne at AMH kan tas når som helst i syklusen. Lykke til!
De ville den skulle taes 1-3første dagene. Og nå blør jeg bare max 4dager plutselig mot 5-6 tidligere.