Avslørt?

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Jeg pratet med en felles venninne av oss på FB. Jeg har vært sykemeldt en stund, og hun spurte om jeg var det fremdeles. Jeg svarte som det er, jeg er det, og at jeg har en ekstra grunn til det nå. Jeg skulle kanskje ikke sagt det. Hun lurte nemlig på hva det var (som er helt normalt), og om jeg er gravid. Jeg fikk heldigvis sagt at jeg skulle legge meg før det, og logget ut.

Håper det ikke blir sladder og tjohei, for hun er en av mange i vennekretsen. Jeg kunne sagt det til henne, men jeg har ikke avklart det med min bedre halvdel enda, når vi skal si det til venner og sånn. Det er vel på tide.

Nå får jeg ikke sove heller. [&:]

Dere sier det når dere føler dere klare for å si det. Her i huset har vi fortalt det når jeg har pasert 12 uker[;)] da er du jo over den værste trimesteren[:D]

Ikke stress du..
DERE sier det når DERE VIL!!

Jeg tok et par hvite løgner og sa ikke hele sannheten til noen venner og familien før vi synes det var på tide.
Vi skulle fortelle det til foreldre og søsken først.
Ingen har blitt sure eller noe av den grunn eller gått og hvisket - de har tatt det veldig bra og bare gleder seg med oss.
De har skjønt hvorfor det ble sånn heldigvis:D

Vi har sagt det til "alle" nå. Har en gutt fra før, den gang sa vi det nesten ikke til noen før det var gått 3 mnd. Det svangerskapet gikk veldig bra, og jeg har ikke hatt noen aborter eller problemer tidligere, så jeg regnet med det ville gå like greit denne gangen, derfor har jeg sagt det mye tidligere denne gangen. Og så har jeg tenkt slik at "jaja, blir det abort så var det vel en mening med det, da får vi heller lage en ny".

Da har jeg ihvertfall sluppet å gå rundt å "lyge", for det er jeg skikkelig dårlig til! Har et slikt ansikt at det vises uansett, så det er ingen vits... hehe

Men dere må jo gjøre som dere vil! Og jeg synes også det er best at man forteller det til familie og nære venner først, dumt hvis de får høre det av noen andre.

Takk, dere. [:)]

Jeg slapper av mer nå. De får vite det når de får vite det. Det blir uansett ikke så lenge til. Jeg er heller ikke flink til å "lyge" eller ta på meg et pokeransikt. Jeg begynner å le istedet. [8D]

Det går helst bra. Det er det jeg liker å si til meg selv.

Jeg trodde ikke jeg skulle klare å skjule det jeg heller - pokerfjes? nei, leses vel heller som en åpen bok!

Men sambo er rolig og balansert så har klart det siden vi ble enigeom å fortelle til foreldre og søsken først!!!
*kremt *jeg hadde selvfølgelig ikke klart det uten hjelp ra mine to bestevenniner og søsteren min - men de holdt på hemligheten med meg. Hjalp meg faktisk med alkoholfri vin på fest så ungikk ryktet tidlig!!

Egentlig burde vi ikke være så bekymra - det er jo en flott ting å dele.
Sprader rundt med magen min nå jeg og er tydelig gravid. De jeg ikke forteller det til får tro det de selv vil;)

*Lykke til jenter - kjenn på magefølelsen

Foreldre og søsken av meg og samb. har fått vite at vi er gravid, men det var først i går at resten av næraste familie og venner fekk vite det. Kollegaer av meg har vert mistenksomme ei stund, men eg synes ikkje det er rett å fortelle det til dei før dei næraste. For min del så er det ikkje dei det betyr noko å fortelle det til, det er dei som står meg nære, og som virkelig vil glede seg på våra vegne. Alle andre kjem i 5. rekke... :)
Men det blir litt fint å kunne skryte:) og eg gleder meg til spørsmål frå folk som der det på magen min:) Sjefen sa i dag at han såg at magen min hadde vokst. Den elles så flate magen min har bula ein del ut, så sambuaren min har begynt å lurte på om eg får tvillinger.. Siden eg har blitt så stor (tanta hans er tvilling og litt sånn, så det kan jo ha gått i arv) :) Vi får sjå;)

Back
Topp