Avslørt...

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
På jobb på fredag svartnet det brått foran øynene mine og jeg ble sykt svimmel.. Måtte legge meg under kontorpulten med bena på stolen for ikke å besvime.. Sitter i åpent kontorlandskap så dette fikk jo litt oppmerksomhet, og jeg kan love at det kom både to og tre kollegaer bort og spurte om jeg var gravid!! Crap! Hadde jo ikke tenkt a si noe enda, så jeg løy så gpdt jeg kunne og svarte " nei det kan jeg ikke tenke meg" osv.. Hadde ikke slike anfall forrige svangerskap, og håper ikke det dukker opp igjen, for det var ekstremt ekkelt. Noen som har opplevd det samme?

Har aldri blitt svimmel, men ble avslørt av 2 stk idag.

Barnehagen til jentungen skulle synge i kirken, jeg sitter i miljøutvalget og skulle være med å kutte opp frukt før gudstjenesten begynte.  Dette var ganske tidlig på dagen og gjett hvem som er kvalm . 
Så de spør meg om jeg er dårlig. Jeg svarer at jeg ikke er helt i form. Er du kvalm er neste spørsmål. Ja litt svarer jeg,  og tenkte ikke på at det denne uken har gått omgangsyken i bhg. De stakkars to som kutter frukt med meg fikk jo panikk i øynene. Så jeg sa at det er ikke omgangsjuken. Og da var neste spørsmål " Er det nyheter på vei ? " med et stort smil rundt munnen.  Jeg nikket diskret, og sa aat det er veldig hemmelige nyheter. De ble jo overbegeistret og lurte på når termin var, hvor langt på vei jeg var, og om datteren vår visste noe ennå. 

Følte ikke jeg behøvde å juge når jeg er over 9 uker på vei og har sett fosteret for 3-4 dager siden på ul.  Heldigvis var dette 2 som vet å holde tett

#2 skrev:
På jobb på fredag svartnet det brått foran øynene mine og jeg ble sykt svimmel.. *klipp*  Noen som har opplevd det samme?

Høres ut som det kan være lurt å sjekke blodtrykket :) Kanskje du trenger litt ekstra jern?
Jeg har dog ingen helsefaglig bakgrunn, så anbefaler deg å gjøre en liten avsjekk med legen/jordmoren din :)
Kjenner selv litt tendenser til at det svartner litt for meg om jeg reiser meg fort etter å ha ligget en stund. Ikke så ille, og stort sett holder det med å stå stille et sekund eller to, evt å sette seg ned på huk et par sekunder. 

Desire: Så utrolig koselig liten historie :-D Ble veldig glad når jeg leste den :)

Det har ikke gått så langt at det har svartnet for meg, men jeg har blitt såpass svimmel at jeg må stoppe opp og stå litt stille før jeg fortsetter igjen. Jeg tror det er pga lavt blodtrykk, men vet ikke sikkert, jeg var sånn i forrige svangerskap også. Det første svangerskapet var jeg ikke sånn i starten og da ble jeg til slutt satt igang pga for høyt blodtrykk emoticon

Back
Topp