Avslørt på jobb idag... ;)

Astra

Elsker forumet
Busted!!! sier jeg bare. ;) Ikke vært kvalm eller noe så langt i svangerskapet, bare trett og ømme pupper. Så i lunsjen i dag kjente jeg bare at alt jeg hadde spist slettest ikke hadde tenkt å være innabords lenge.. Så da bar det rett på toalettet. Da jeg kom tilbake satt sjefen og talte symptomer på fingrene, så spurte hun om jeg var gravid. Måtte jo bare svare at det var jeg, er verdens verste løgner.

Hohohoh.....festlig!!!

hihihi den var god!!! emoticon 
var nære på her sist uke selv....var ute og kjørte - plutselig føltes det som om alt gikk rundt, magen kom med store protester på maten som var fortært i løpet av dagen...følte det var rett før jeg skulle besvime/kaste opp..
Men...kom meg på do før noen skjønte hva som nesten kunne skjedd ; )   og da var jeg helt går i ansiktet..hehe

He he, kanskje like greit! :-D
Var sjefen positiv da eller?

Er elendig løgner selv så prøver å ikke nevne ett ord om at jeg er trett, svimmel når jeg reiser meg, kvalm/vondt i magen. Kjenner det ikke alltid er like lett å spise i kantinen. Menmen. Hjemme med spysykebarn, så da har jeg jo litt unnskylding også:P Iallefall for denne uken.

Hehe! Det var jo også en måte å få det avslørt på. Litt tidlig kanskje, men samtidigt er det sikkert godt at sjefen vet hvorfor formen blir dårligere hvis du skulle bli mer kvalm.

Back
Topp