Avslørt av «ikke» alkohol?

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
på lørdag skal jeg og samboer ha innflytningsfest. Folk vil selvfølgelig drikke alkohol. Jeg skal jo sa selvfølgelig ikke det. Har dere tips til hva jeg kan si hvis folk spør om hvorfor jeg ikke drikker, uten å avsløre graviditeten? For jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg får spørsmål :P

Når du er hjemme er det superenkelt å lage egne drinker. Og jo lengre ut på kvelden du kommer jo enklere med disse drinkene

på lørdag skal jeg og samboer ha innflytningsfest. Folk vil selvfølgelig drikke alkohol. Jeg skal jo sa selvfølgelig ikke det. Har dere tips til hva jeg kan si hvis folk spør om hvorfor jeg ikke drikker, uten å avsløre graviditeten? For jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg får spørsmål :p

Alkoholfri vin fra polet, bytte om etikett med en alkoholholdig flaske ;)
Late som du lager drinker med alkohol og brus.

Min favoritt er alkoholfri mojito:happy: Har faktisk aldri opplevd at noen har oppdaget at jeg drikker alkoholfritt på fest hjemme hos noen. Mye vanskeligere ute, men selv da er gjerne servitørene flinke til å servere alkoholfritt ubemerket om man bare klarer å få gitt dem beskjed.

Back
Topp