Avslørt allerede...

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Da er jeg avslørt i barnehagen til datteren min, de ser allerede magen... Haha.. Men etter min beregning er jeg jo ikke så langt på vei... Men ja, magen viser og vanlige klær passer ikke lenger. Er normalt en xs/small og 2. gangs fødende, så kan kanskje være derfor? Eller kanskje jeg har to inni der?:-P Fler som opplever det samme?

Sliter med å skjule magen her også! de genserne jeg før brukte som var litt vi, buler magen ut på, å ihvertfall jeg synes det vises godt. føler jeg går å holder magen inn hele tiden så ingen skal se det :p Heldigvis ingen som har spurt ennå, men det er nok ikke lenge igjen :p

Rett meg hvis jeg tar helt feil her nå, men kan vel stemme litt at hvis man er slank i utgangspunktet så synes magen fortere?? Ei venninne av meg som er veldig slank er også gravid, og på hu kom magen veldig fort. Ei anna venninne som har litt ekstra så man ikke magen før 4 måneder..

Jeg er tredjegangsgravid og ca 8,5 uke på vei nå. Vanligvis str xs/S og på meg begynner det smått og synes nå... Men jeg mistenker fortsatt at det mest er oppblåst mage (fordi livmoren er ikke over skambeinet enda). Ser på tickeren din at du er 6 uker på vei og da er det nok litt det samme på deg, siden det er umulig å ha gravid mage i uke 6. Eller man kan ha gravidlignende mage men det er luft og ikke livmora enda ;-) Er vel fra uke 9-10 de aller første begynner å kjenne livmoren sin komme opp...

Hvis ikke du har to i magen da ;) Eller er litt lenger på vei enn du tror ;)

Jeg har litt ekstra, og jeg syns magen buler i klærne som egentlig passer.. :p er andregangs, men er nok bare luft enda:)

Ble avslørt fort her, men det var på grunn av røykeslutt :) magen er der den og, men det er bare luft enn så lenge :) prøver å gå med løse klær for blir kvalm av å gå i trange klær om dagen ;)

Jeg har også litt fra før og synes det er veldig rart jeg ikke har blitt avslørt allerede! Magen står rett ut...

Hei, jeg har litt mage fra før og er litt kraftig, men ja magen min er også oppblåst, da j er bare 6 uker på vei, er det nok bare luft, det var det samme forrige gang og. Men ja det synes fortere på de slanke:) heldigrisene:)

Jeg er tynn og andregangs, men ingen mage her enda ;) helt i orden, for jeg vil ikke bli avslørt enda, men så blir jeg jo litt bekymret også på om det vokser inni der...

Er vel normalt bygd, og er vel sant det at magen kan vise litt mer på enkelte, her buler den litt.. Men er nok bare luft ennå:) Er nok ikke store greierne der inne, og livmoren er vel ikke spesielt stor den heller:)
Husker fra sist svangerskap at magen var stor frem til uke 12, plutselig punkterte den da luften ble borte:p

Her har magen kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap,så en kan se antydning på magen min no,litt mindre enn for to uker siden da den var full av luft..

Med fare for å provosere noen, så tror jeg kanskje ikke det er graviditeten som synes så tidlig, heller det at man blir opplåst. Lille er jo bare en liten ert, livmoren er heller ikke stor.
Føler jo at det synes jeg å, men kaller det ikke gravidmage ennå.

Mener også å ha lest en plass at ting går litt fortere ved flergangs, at organene og det som flytter seg oppover gjør dette mye raskere siden kroppen vet hva den skal gjøre!? Ikke vet jeg, men har skikkelig luftmage jeg også:S

Med storesøster var det ingen som så noen ting på meg, da jeg fortalte det mellom 17 og 18 uker. Var 22 uker før jeg fikk en liten kul nederst på magen, som heldigvis ble litt større etterhvert...
Jeg brukte (før svangerskapet) rundt str. 38, men er igjen ganske høy (185cm)...

Alle ble overasket da frøkena på 53cm, og godt over 4 kilo kom til verden, og lurte på hvor jeg hadde gjemt henne.. :-P

Back
Topp