Avsløringen!

SnartTreTroll

Andre møte med forumet
Vet ikke hvordan vi skal fortelle det til familien enda. Har bursdagsfeiring til eldste og tenkte avsløre det da.

Hvordan fortalte dere det?

Noen som har noen ideer?

Lurte litt på å la kommende storesøster få gleden av å fortelle det til familie her. [emoji4] men har ikke bestemt noe enda.. Følger denne! [emoji4][emoji106]

Vet ikke hvordan vi skal fortelle det til familien enda. Har bursdagsfeiring til eldste og tenkte avsløre det da.

Hvordan fortalte dere det?

Noen som har noen ideer?
Hvor stor er eldste da? er det ok å "kuppe" feiringen til det barnet for å fortelle?

Vi fortalte det til ett par besteforeldre her om dagen. Storebror hadde t-skjorte på seg med teksten "jeg skal bli storebror" :) utrolig morsomt!
Denne t-skjorta skal bli brukt til resten av familien etterhvert :)

Her har storebror fått lov til å fortelle det til familien [emoji173]. Ville fortalt det utenom feiringer [emoji4]

Skal på tul imorgen og tenkte fortelle svigerfamilien i løpet av uka [emoji4] problemet med å ikke "kuppe" feiringa hans er at familien min bor et stykke unna og sjelden samles[emoji85] han fyller 5 år [emoji4]

Lykke til på TUL.
Ville vært svært skeptisk til å kuppe feiringen til en 5-åring altså. Kan dere fortelle han først og spørre om han har lyst til å fortelle det i selskapet evt ta det på slutten sånn at ikke den nyheten overskygger bursdagsbarnet? Litt redd for at det fort kan bli den første spiren til søskensjalusi om han mister oppmerksomheten på den dagen han skal feires.

Han skal få vite det imorgen [emoji4][emoji106] han får nok mye oppmerksomhet siden vi blir en god del folk. Er heller ikke så sjalu. Får han gavene sine så er de nok borte og leker etterpå

_726433942.jpg

Lillesøster hadde på seg denne en gang vi hadde besøk av både mine og mannen sin familie [emoji4] det var veldig gøy, det tok litt tid før noen oppdaget det.

Back
Topp