Avsløring hemmelig venn

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da er tiden inne for å avsløre hvem som hadde hvem til sin hemmelige venn.

Lister opp;
"Navn" gav til .....

Majalis --> Ulfa
Lillian84 --> *Blåklokke*
*Blåklokke* --> Majalis
Apekatt --> Frøken Fryd
Ulfa --> Apekatt
Frøken Fryd --> Lillian84
Gizom --> Repooc87
Amahel --> *blomsterpiken
Repooc87 --> Charlotte4
Charlotte4 --> Gizom
maryann --> Smurfine88
*blomsterpiken --> maryann
Smurfine88 --> Amahel

Klarte dere å gjette riktig?
Gøy var det iallefall :D

(Så får vi håpe at gaven til maryann dukker opp om ikke så lenge...)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Klarte og gjette riktig :) Tusen takk Amahel :D
Og Maryann- utrolig domt at min gave til deg ikkje er kommet :( Viss den ikkje kommer i dag eller morgen,kan du gi meg beskjed da? så får eg handlet inn noe annet og sende med sporing til deg på mandag...
Utrolig dårligt av posten,og når eg ringte for å få noe hjelp av noe sag viste dem ingenting tekn på å hjelp eller at dem syntes det var dumt. Var mer synd for deg og motaker......

Da tippet jeg rikitg- tusen takk Charlotte4!! Pyntet henger klar på vogna;)

Og Repoco87 du hadde rett! Håper du likte strikke tøyer- var veldig redd for at du ikke var typen for hjemmelaget gave....

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Tusen takk Gizom, det trengte du virkelig ikke bekymre deg for - alt var så kjempefint :) Jeg skulle jo så veldig gjerne kunnet å strikke selv, så blir veldig glad når jeg får hjemmelagde gaver av andre! Gleder neg til å ta det i bruk. Og herregud så talentfull du er! Fant ikke et eneste lite hull eller uregelmessighet i hjemmestrikken din!

Charlotte4: beklager så mye at det ikke lå hint i pakken din! Jeg hadde ordnet et fint kort til deg her og aner ikke hva jeg gjorde med det, for jeg finner det ikke noe sted her heller. Men det har tydeligvis ikke kommet med gaven, så da vet jeg ikke hva som skjedde :/

Jeg klarte å gjette rett - tusen takk Apekatt!!!
Slet litt, for følte det ikke var så mye apekatt-hint. Var inne på blomsterpiken og ulfa...men etter litt eliminering + viten om at skole var kjent + fantastiske strikkeferdigheter så måtte det jo bare være deg...

Lillian84... jeg kunne kanskje ha laget et vanskligere hint, men klokka tikka litt mot meg for å få sendt den gaven...håper det falt i smak :)

Og Maryann- utrolig domt at min gave til deg ikkje er kommet :( Viss den ikkje kommer i dag eller morgen,kan du gi meg beskjed da? så får eg handlet inn noe annet og sende med sporing til deg på mandag...
Utrolig dårligt av posten,og når eg ringte for å få noe hjelp av noe sag viste dem ingenting tekn på å hjelp eller at dem syntes det var dumt. Var mer synd for deg og motaker......
Jeg var veldig varm i toppen her en stund jeg også da pakken brukte nesten to uker på å komme frem til deg :eek:
Men kjempe koslig du likte gaven.
Når jeg så dette settet så var det nesten så red ropte mot meg, og jeg kunne virkelig se det for meg på snuppa di ;)

Og igjen tusen takk Smurfine88 :D
Ikke så vanskelig å gjette når hele pakken var av smurfene.
Elsker også smurfene, så denne gaven var midt i blinken ;)

Så morro at det var så mange som gjettet riktig :)

Jeg var veldig varm i toppen her en stund jeg også da pakken brukte nesten to uker på å komme frem til deg :eek:
Men kjempe koslig du likte gaven.
Når jeg så dette settet så var det nesten så red ropte mot meg, og jeg kunne virkelig se det for meg på snuppa di ;)

Og igjen tusen takk Smurfine88 :D
Ikke så vanskelig å gjette når hele pakken var av smurfene.
Elsker også smurfene, så denne gaven var midt i blinken ;)

Så morro at det var så mange som gjettet riktig :)

Hihi :D eg falt sånn for det settet når eg fant det :D

Tror eg og gjettet rett :) tusentusen takk for gaven Maryann :D
Elsker det teppet <3

Jeg klarte å gjette rett - tusen takk Apekatt!!!
Slet litt, for følte det ikke var så mye apekatt-hint. Var inne på blomsterpiken og ulfa...men etter litt eliminering + viten om at skole var kjent + fantastiske strikkeferdigheter så måtte det jo bare være deg...

Lillian84... jeg kunne kanskje ha laget et vanskligere hint, men klokka tikka litt mot meg for å få sendt den gaven...håper det falt i smak :)

Var veldig vanskelig å vite hvor mye jeg skulle hinte, men tenkte du kom til å ta det på student og strikkinga ;-)
Lua kan forøvrig vaskes på ullprogram (husker ikke om jeg skreiv det), og om snorene blir lange, så er det bare å lage en knute og klippe av under knuten. Har laga en like lue i grønn til min etter tips fra naboen om at fasongen var veldig gode - håper du også kommer til å like den ;-)

Tusen takk ulfa - jeg klarte å gjette riktig!

Husket at du var fra Møre og Romsdal et sted, men måtte innom presentasjonstråden for å dobbeltsjekke siden det ble litt snakk om Ålesund og Molde her en periode.

Gaven falt veldig i smak - kjekt med litt ordentlige gutteklær til en som arver fra MANGE jenter...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Typisk posten dessverre. Vi venter ut i neste uke, så ser vi. Forhåpentligvis dukker den opp i løp av den tida:)

Så flott at den kom fram. Og godt du likte den :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Har følt meg som den kikkeren i dag. Har suttet med vinduet og glodd etter postmannen

I dag kom pakken tusen takk! Elsker giraffer som babyting, så d var midt i blinken
Så flott at den kom fram. Og godt du likte den :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Så godt at ENDELIG kom pakken fram! Kan dere begge puste letta ut :)

Her er den :)

Back
Topp