Avslører dere på julaften?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Hvordan? Hva er planen :p?

Ønsker også tips fra dere som ikke avslører på julaften :)

De vi skal feire med på juleaften vet det. Så tror ikke det blir noe avsløring før uke 12.. Men om jeg skulle bli dårlig og magen fortsetter så får vi se.. :p

Kom på at det er godt at de vi skal feire jul med vet at jeg er gravid. Så slipper jeg å late som. Magen kan henge fritt og jeg kan legge meg nedpå når jeg vil :hilarious:

Vi skal si det på julaften :Heartred
Vi skal ha julefrokost her først så da skal vi si det. Både jeg å søsteren min er gravide og er 1 uke mellom termin:Heartred:) Så vi skal ta på jumpar på barna (jeg skal bli storebror) :Heartred Gleder meg veldig til og se reaksjonen på familien.

Så får sikker alle vite det etterhvert siden denne lille spira er veldig etterlengta :Heartred Har ein gutt på 8,5 nå som ønsker seg veldig lillesøster eller lillebror:):Heartred

Vi skal fortelle d på julaften. Orker ikke late som gjennom jula når jeg allerede er dårlig nå, blir sikkert verre. Har kjøpt en t-skjorte hvor d står "this little princesse is going to be a big sister". Så får vi se hvor lang tid familien bruker på å se hva som står på t-skjorta :P

Vi skal fortelle den nærmeste familien på julaften. Mamma og søstern min vet om det, da. :)
Jeg gleder meg veldig til å fortelle svigers, jeg! De gleder seg helt enormt til å bli besteforeldre. Mannen er enebarn og har liten familie, så et barnebarn er kjærkomment. Svigers er skikkelig fine folk, så det blir bare hyggelig.

Blir nok å si det til mamma og samboeren på julaften ☺️ Kvalmen har virkelig meldt seg for fult og appetitten er kraftig redusert, så da er det nok like greit å si det på forhånd før julematen kommer på bordet, slik at det ikke blir misforståelser om jeg må løpe på do å kaste opp vet at mine foreldre gleder seg veldig og håper på barnebarn snart, og spesielt siden det blir min mor sitt første barnebarn vi har allerede sagt det til pappa siden han ikke skal feire jul med oss, og gleden var stor der også ☺️

Skal fortelle det til nærmeste familie på julaften ja :) Tror ikke jeg kommer til å gjøre så veldig mye ut av det, bare si at det kommer en forsinket julegave i august eller noe sånt :oops:

Dette er det store dilemmaet for tiden! Jeg er i ganske dårlig form, har visst noe lavt blodtrykk så jeg sliter med å stå oppreist. I tillegg er det lite matlyst, mye kvalme, og ekstremt vonde pupper. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom en hel uke med folk uten at de skjønner det. Men helst vil vi vente litt til, da veien hit har vært lang og vond. Og vi er 11 stk på julaften, og alle de trenger ikke vite det enda :p

Back
Topp