Avsløre kjønn etter ultralyd - kaketips?

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Barna i huset er spente på kjønn på mini attpåklatten som ligger i magen og forventer å at vi gjør litt mer ut av d enn å bare si d.
Tips /erfaringer? ❤️
 
Åh dette hadde jeg skikkelig lyst til å gjøre, men så fikk vi ikke vite kjønnet så da ble det verre :hilarious:

Jeg ville egentlig ha bestilt kake på bakeri eller hos en privat som er veldig god på kunstneriske kaker. Så skulle vi ikke ha visst kjønnet selv heller bare gitt en lapp til bakeren. Jeg ville hatt en fancy pyntet kake med marsipan eller mf trekk, og så skulle fyllet vært farget rosa eller blått :happy:

Eventuelt muffins, med godt fyll inni, så alle kunne tatt en bit samtidig og funnet ut :D
 
Åh dette hadde jeg skikkelig lyst til å gjøre, men så fikk vi ikke vite kjønnet så da ble det verre :hilarious:

Jeg ville egentlig ha bestilt kake på bakeri eller hos en privat som er veldig god på kunstneriske kaker. Så skulle vi ikke ha visst kjønnet selv heller bare gitt en lapp til bakeren. Jeg ville hatt en fancy pyntet kake med marsipan eller mf trekk, og så skulle fyllet vært farget rosa eller blått :happy:

Eventuelt muffins, med godt fyll inni, så alle kunne tatt en bit samtidig og funnet ut :D

woops håper vi får vite kjønn da❤️
 
Vi gjorde det enkelt å kjøpte inn det første klessplagget etter ultralyden. Pakket det inn og lot de eldre søsknene åpne. De var kjempe spente før de åpnet og ble veldig glade :)
Såg også de solgte ballong med farget konfetti inni. Ellers er jo muffins enkelt vil jeg tro :rolleyes:
 
Vi fikk se kjønn, og j baker sukkerbrød i hjerteform, skal ha krem m jordbær og blåbær utenpå og inni vaniljekrem m konditorfarge og strøssel:)
 
Se på gender reveal på youtube :) Min søster fikk jente siste sommer og mine barn var så spente! vi dro på besøk med gave etter hun fortalte meg kjønnet, jeg kjøpte klær og pakket inn :) mine barn åpnet sammen med min søster og fikk da vite kjønnet :)
Vet ikke helt hva vi gjør nå
 
Nå vet jeg jo ikke hvor gamle de eldste barna dine er. Men kanskje du kan ha en t-skjorte med teksten lillebror eller lillesøster på magen å se om de legger merke til det? Ellers er jo kaker stor hit! eller ballong med konfetti er jo også lett å kjøpe inn. Tenker at vi alle er forskjellig å noen legger mye jobb i slike ting mens andre vil ha det noen lunde enkelt. Noen kan bruke 100 kr på en slik ting mens andre kan avse 1000 kr på å avsløre kjønn.
 
Back
Topp