avsløøøørt

maja88

Gift med forumet
HAHA.. Må le av kusina mi :P Ho e medium og treng nesten bære tenke på meg, så veit ho alt som skjer i hode mett. :P 
No fikk eg melding fra ho der det sto ; DU ER GRAVID DU.. Skjønte det var noe, for nå de siste ukene har jeg følt meg sååå gravid og såååå oppblåst. å tok test som var negativ, så måtte jeg jo tenke på deg, å da fikk jeg opp at du er 10 uker på vei. :O Nåååå tuller du med meg sant ?? Eller er du kvalm og har ømme brystvorter og bærer ett lite nurk ?? Du fikk jo nettopp en liten gutt jooo, å gravid igjen :O Jøss.. 
Svarte kårt og enkelt telbake. Ja, eg e gravid å e 10 uke på vei. Så stemme dæ ;) 
HAHA.. Når dæ kjæm tel ho, så har eg null privat liv altså :P Må lære meg å spærre ho ute snart :P

Stiligt.. dr e meir enn me vett her i verden allså :) Du kan jo lokka dg av så hu isje kan lesa dg så godt eller utnytt å spør na ke så bringe :) Me fekk veta av ei eg kjenne godt som har lest både mg å min mann av kver for oss å hu sa at eg sko bli gravid ganske nermeframtid om ein mnd tidligast å fraam mot jul.. ME lo av d å tenkte d konne isje stemma mn plutseligt ut av d blå va eg gravid litt sjokk fant d ut litt seint i tilegg.. Men spør na ut ke så e meint :)

ja, va litt arti .. Sånn va dæ me første og :P Ho følte dæ før nån veste dæ. ;) 
Ja, veit eg kan stenge av så ho ikje kan lese meg, men må bære lære meg korsen eg skal gjøre dæ.. E ikje så lett dæ dær :P

Back
Topp