AVSLØRT PÅ JOBBEN!!!

CathrinePernille

Flørter med forumet
Jeg sto å pratet med en kollega i går som er en mann i 50 årene, han avbryter meg midt i en setning og legger ingenting i mellom: "har du blitt gravid igjen, du har fått så tjukk mage". :) Jeg ble paff og skyldte på at jeg siden jeg har sluttet å røyke spiser jeg mye mer.. Tror ikke han bet på, for i dag går han rundt og skal måle mage med meg hele tiden..
Jeg ser på blikket til kollegaene at de har snakket om det og lurer, men de får nok bare vente til 1 desember..

Hahaha! Han hørtes jo morsom ut da^^ Har lagt merke til at folk ser mye på magen min, men ingen tør å spørre så da får de heller ikke vite ;)

Han er kjempemorsom..  Så det kommer til å bli mange magevitser fremover når han får vite det.. :)

Jeg går med stoore tunikaer for tiden og prøver mitt beste for å ikke bli oppdaget :p

Jeg ble sykemeldt fram til neste onsdag , så da vil vel spm komme på rekke tenker jeg
Håper ingen spør da.. vil holde det hemmelig litt til

Jeg måtte si det til jobben med en gang jeg. Har en ganske tung jobb med masse løft, dra-ing/dytting av tunge paller osv.. Jeg er salgskonsulent/varefremmer..
I tillegg at jeg har vært hjemme i en måned nå pga kvalme og svimmelhet..
Men får håpe at de ikke finner det ut på dere som ikke vil enda da =)

Back
Topp