Avokado

Minni123

Betatt av forumet
Hei.

Fikk beskjed om å spise 1 avokado for dagen før vi kjører på med siste forsøk.
Ikke bare avokado da.. også laks, banan, havregryn osv.
Har det noe for seg? Noen som har prøvd?

Fikk du beskjed av klinikken?

Jeg spiste en avokado om dagen før egguttak,og også en del etter innsett. Leste at de sunne fettsyrene gir bedre eggkvalitet. Ikke vet jeg om det funket, men har blitt gravid ved begge innsett ❤ hadde også akupunktur rett etter innsett.

Fikk du beskjed av klinikken?

Jeg spiste en avokado om dagen før egguttak,og også en del etter innsett. Leste at de sunne fettsyrene gir bedre eggkvalitet. Ikke vet jeg om det funket, men har blitt gravid ved begge innsett ❤ hadde også akupunktur rett etter innsett.

Legen min på klinikken som anbefalte dette ja :)
Ja, hun sa noe om dette sunne fettet i avokadoen ja!
I tidligere forsøk så har jeg trøstespist både før og etter egguttak!
Denne gangen så spiser jeg sunt og trener i tillegg, så håper det har positiv innvirkning ;)
Så nydelig at du har blitt gravid ved begge innsett da❤️❤️

Legen min på klinikken som anbefalte dette ja :)
Ja, hun sa noe om dette sunne fettet i avokadoen ja!
I tidligere forsøk så har jeg trøstespist både før og etter egguttak!
Denne gangen så spiser jeg sunt og trener i tillegg, så håper det har positiv innvirkning ;)
Så nydelig at du har blitt gravid ved begge innsett da❤️❤️

Jeg har også startet på kosttilskudd for gravide etter innsett. Håper du lykkes nå ❤

Ja, jeg føler meg utrolig heldig. Første innsett endte i kjemisk, men nå har spira holdt seg til 8+0. Krysser fingrene for deg!

Jeg har også startet på kosttilskudd for gravide etter innsett. Håper du lykkes nå ❤

Ja, jeg føler meg utrolig heldig. Første innsett endte i kjemisk, men nå har spira holdt seg til 8+0. Krysser fingrene for deg!

Det håper virkelig jeg også! Etter 4 negative og 1 kjemisk føler jeg at det er på sin plass ;):p

Åh, så flott! Gratulerer med 8+0❤️

Jeg spiste mye avokado før og under det forsøket jeg ble gravid. Dette fordi jeg leste noe forskning fra USA som viste at de som gjorde det hadde større sjans for å lykkes med ivf. Så bare å spise i vei med andre ord:-)

Jeg spiste mye avokado før og under det forsøket jeg ble gravid. Dette fordi jeg leste noe forskning fra USA som viste at de som gjorde det hadde større sjans for å lykkes med ivf. Så bare å spise i vei med andre ord:)

Oj, så bra!! :)
Har du noen tips på hvordan jeg kan spise det da? Begynner å bli lei guacamole:p
Å spise bare avokado var litt kjedelig synes jeg ;)

Jeg digger avokado på skive eller knrkkebrød. Med skinke OL på. Salt og pepper må til for å heve smaken. Det er veldig godt i salat også :)

Oj, så bra!! :)
Har du noen tips på hvordan jeg kan spise det da? Begynner å bli lei guacamole:p
Å spise bare avokado var litt kjedelig synes jeg ;)
Jeg synes det er godt på skive eller knekkebrød under skinke f eks. Og lage salat til lunsj el middag med mye avokado i. Ellers er jo guacamole godt, men klart man blir litt lei i lengden.

Laks med mango- og avokado-salat er jo knallgodt (bedre enn man tror!), så da vil du i så fall slå to fluer i en smekk :D

Jeg synes det er godt på skive eller knekkebrød under skinke f eks. Og lage salat til lunsj el middag med mye avokado i. Ellers er jo guacamole godt, men klart man blir litt lei i lengden.

Har brukt avokado som snør på knekkebrød, det funker fint det :)
Har kjøpt inn en haug med avokado nå, så det er vel bare og bøtte nedpå ;-)
Guacamole er faktisk nydelig når man lager den selv da! Hvertfall hvis man lager "potetchips" av speltlomper som man kan dippe neddi :)

Laks med mango- og avokado-salat er jo knallgodt (bedre enn man tror!), så da vil du i så fall slå to fluer i en smekk :D

Vet du.. Jeg fant en oppskrift med laks, mango og avokado salat! ;)
Men det var liksom ikke så fristende... Men hvis du mener det er knallgodt så kanskje man burde prøve det da? :)
Steker laksen først da eller?

Vet du.. Jeg fant en oppskrift med laks, mango og avokado salat! ;)
Men det var liksom ikke så fristende... Men hvis du mener det er knallgodt så kanskje man burde prøve det da? :)
Steker laksen først da eller?
Jeg fikk smakt det hos en venninne og var veldig skeptisk, men det har blitt en slager siden :D Jeg pleier å ovnsbake fisken, egentlig mest fordi jeg synes det er enklest :p Og så blander jeg mango, avokado og agurk i biter, finhakket rødløk, presset hvitløk, litt finhakket chili og masse frisk koriander (likte ikke det før jeg, men pga denne salaten, har jeg begynt å elske det :)) ), en dæsj med olje og litt salt og pepper. Har ofte søtpotetpuré ved siden av (kokes i biter, moses sammen med knust hvitløk og en kladd med kesam). Mmm, nå fikk jeg vann i munnen :D Kan jo ikke garantere at alle liker det, men jeg ble veldig overraska :)

Det håper virkelig jeg også! Etter 4 negative og 1 kjemisk føler jeg at det er på sin plass ;):p

Åh, så flott! Gratulerer med 8+0❤️

Tusen takk! Ja,nå er det på tide❤❤ jeg spiser også avokadoen enten som pålegg med salt og pepper,eller bare avokado alene med salt og pepper på :) Blir litt lei ja..

Grillkrydder er veldig godt på avokado :-)

Jeg fikk smakt det hos en venninne og var veldig skeptisk, men det har blitt en slager siden :D Jeg pleier å ovnsbake fisken, egentlig mest fordi jeg synes det er enklest :p Og så blander jeg mango, avokado og agurk i biter, finhakket rødløk, presset hvitløk, litt finhakket chili og masse frisk koriander (likte ikke det før jeg, men pga denne salaten, har jeg begynt å elske det :)) ), en dæsj med olje og litt salt og pepper. Har ofte søtpotetpuré ved siden av (kokes i biter, moses sammen med knust hvitløk og en kladd med kesam). Mmm, nå fikk jeg vann i munnen :D Kan jo ikke garantere at alle liker det, men jeg ble veldig overraska :)

Snadder :)
Dette må jeg prøve i helga!:D
Her skal der spises avokado altså!!:p

Tusen takk! Ja,nå er det på tide❤❤ jeg spiser også avokadoen enten som pålegg med salt og pepper,eller bare avokado alene med salt og pepper på :) Blir litt lei ja..

Ok, jamen så lenge det er en pitteliten mulighet for at det funker så skal jeg bøtte nedpå med avokado altså:D

Back
Topp