Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det går greit skal jeg prøve denne oppskriften http://barebarnemat.blogspot.no/2011/04/helsesster-trikset.htmlSå bra han likte detHåper magen også tåler det
Tenker og prøve det til Emmeth også, bare ikke fått kjøpt det ennå
![]()
Lillebror fikk smake en knappenålsdæsj med gulrotmosen jeg lagde her om dagen i dag, feiret at han er 4 måneder
Brydde seg ikke så veldig, men smattet og smilde![]()
Kjenner du til oppbevaring av avokado? Fordelte i flere bokser og fryste noen av de. Men den som han fikk smake av i går satte jeg resten av i kjøleskapet, og nå er det blitt brun farge på deler av det. Er dette bare misfarging og kan spises, eller er det ikke spisbart? Jeg kjenner for lite til avokado, men tror jeg skal innføre det i kostholdet da jeg har forstått det er veldig sunt.Høres godt ut =) Tenkte å gi en smak av det snart her og, spiser det mye selv!
Slik jeg har forstått det vil misfarging alltid skje, selv ved frysing! Men oppbevaring i kjøleskap f.eks. ved mos eller guacamole er max ett døgn holdbarhet, de holder seg derimot lengre hvis man levner steinen i den delen man legger i kjøleskapet.Kjenner du til oppbevaring av avokado? Fordelte i flere bokser og fryste noen av de. Men den som han fikk smake av i går satte jeg resten av i kjøleskapet, og nå er det blitt brun farge på deler av det. Er dette bare misfarging og kan spises, eller er det ikke spisbart? Jeg kjenner for lite til avokado, men tror jeg skal innføre det i kostholdet da jeg har forstått det er veldig sunt.
Kjenner du til oppbevaring av avokado? Fordelte i flere bokser og fryste noen av de. Men den som han fikk smake av i går satte jeg resten av i kjøleskapet, og nå er det blitt brun farge på deler av det. Er dette bare misfarging og kan spises, eller er det ikke spisbart? Jeg kjenner for lite til avokado, men tror jeg skal innføre det i kostholdet da jeg har forstått det er veldig sunt.
AVOKADO MÅ PRØVESHvis du f.eks bruker halve avokadoen og skal sette resten i kjøleskapet er det viktig at den halvdelen du skal ta vare på får beholde steinenDer kommer det mye næring fra.
Ellers så brunes de veldig fort. Jeg har lite erfaring med det, for jeg spiser alltid en hel![]()
Om du har i litt lime blir den ikke misfargetSlik jeg har forstått det vil misfarging alltid skje, selv ved frysing! Men oppbevaring i kjøleskap f.eks. ved mos eller guacamole er max ett døgn holdbarhet, de holder seg derimot lengre hvis man levner steinen i den delen man legger i kjøleskapet.
bruker å ha sitronjuice i guacamole for å forhindre at det blir brunOm du har i litt lime blir den ikke misfarget(jada, barn under 1 år skal ikke ha sitrus, men det er forskjell på et par dråper lime og et glass appelsinjuice).
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3