Avlyst forsøk

Lille-bille

Glad i forumet
Hei:)
Vi har egentlig innsett i November i spania, men sjefen min har plutselig ombestemt seg ang ubetalt ferie(har brukt opp mine 5 uker for i år).

Er det noe som hellst annet vi kan gjøre for å få reist ned? Er det grunnlag for sykemld eller andre ting?
Noen som vet?

Var ikke ufrivillig barnløshet nettopp blitt et grunnlag for sykemelding (eller noe sånt)? Mener å ha lest at det var blitt en egen kode eller noe..

Kjip sjef! Håper det løser seg :Heartred

Var ikke ufrivillig barnløshet nettopp blitt et grunnlag for sykemelding (eller noe sånt)? Mener å ha lest at det var blitt en egen kode eller noe..

Kjip sjef! Håper det løser seg :Heartred
Hm, har ikke hørt noe om det. Men kan kanskje høre med fastlege om det?

Takk, ja alt var klar til reise men så fikk jeg beskjed om at det ikke gikk å ta fei allikevel...

Hei:)
Vi har egentlig innsett i November i spania, men sjefen min har plutselig ombestemt seg ang ubetalt ferie(har brukt opp mine 5 uker for i år).

Er det noe som hellst annet vi kan gjøre for å få reist ned? Er det grunnlag for sykemld eller andre ting?
Noen som vet?
Ufrivillig barnløshet skal være egen sykemeldingsgrunn (skal ha en egen kode), hadde kontakta fastlegen og fått fikset sykemelding!:happy: Jeg har vært sykemeldt alle forsøk nettopp fordi jeg måtte reise et godt stykke.

Kontakt fastlegen din, det er en egen kode for ufrivillig barnløs når det kommer til sykemelding.
Min fastlege har brukt denne i to år på meg nå, men tror det er flere fastleger som ikke vet om dette. Arbeidsgiver kan også søke om å få tilbakebetalt for de 16 første dagene av sykemeldingen.

Ufrivillig barnløshet skal være egen sykemeldingsgrunn (skal ha en egen kode), hadde kontakta fastlegen og fått fikset sykemelding!:happy: Jeg har vært sykemeldt alle forsøk nettopp fordi jeg måtte reise et godt stykke.
Takk:D
Har sendt melding til fastlege å spurt om det er grunnlag og mulighet for sykemelding den uken vi skulle reist:)
Så får vi se da om det ordner seg eller om vi må vente til neste år:)

Dette er hva som har stått i mine sykeMeldinger. Ps: dette er ikke synlig for arbeidsgiver

Vedlegg

• 4A511880-277D-4A7C-9602-651C2CB58BA9.png
    4A511880-277D-4A7C-9602-651C2CB58BA9.png
    1 MB · Visninger: 140
  • 645AFC48-2DBF-4DB0-A2C7-6BB5DC386050.png
    645AFC48-2DBF-4DB0-A2C7-6BB5DC386050.png
    562,6 KB · Visninger: 127
Takk :)
Usikker på om det er annerledes når vi må reise til utlandet. venter på svar fra fastlege, men da har jeg hvertfall noe å vise til :)
Nei, ivf er ivf. Du kan fint reise til utlandet på sykemelding. Skal du ut av eu/EØS må du søke nav, men det går som regel fint det også.

Back
Topp