Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Vi finner ut mer og mer her nåTrenger vel ikke å si noe annet enn at du ikke er interessert i et intervju?
Er du sikker på at det er reelle ting du har hørt?
Takk for svarEr bare å si har endret mening og ikke vil komme på intervju. Du trenger ikke oppgi noen grunn![]()
Da skal jeg gjøre det, takkEr bare å si har endret mening og ikke vil komme på intervju. Du trenger ikke oppgi noen grunn![]()
Vet ikke helt, virker uproft å sende sms synes jeg. Selv om du ikke skal på intervjuet. Du trenger ikke oppgi grunn, og skulle de spørre så kan du jo evt bare si at du har tenkt på det, og føler det ikke passer helt for deg allikevel eller noe sånn. Noe vagt.Er det innafor å sende en kort SMS om at jeg trekker meg? Har ikke lyst til å ringe egentlig i tilfelle de spør hvorfor.
Vet ikke helt, virker uproft å sende sms synes jeg. Selv om du ikke skal på intervjuet. Du trenger ikke oppgi grunn, og skulle de spørre så kan du jo evt bare si at du har tenkt på det, og føler det ikke passer helt for deg allikevel eller noe sånn. Noe vagt.![]()
Hvorfor? Det å trekke seg fra et jobbintervju uten noen åpenbar grunn er et sterkt signal til bedriften om at de ikke lenger er en attraktiv (nok) arbeidsplass. Ved å lyve og si man har fått et annet tilbud går bedriften glipp av dette signalet, som ellers kunne gitt grobunn for en vilje til endring.Du kan jo evt bare si at du er tilbudt en annen jobb, så slipper du å forklare noe.![]()
Hvorfor? Det å trekke seg fra et jobbintervju uten noen åpenbar grunn er et sterkt signal til bedriften om at de ikke lenger er en attraktiv (nok) arbeidsplass. Ved å lyve og si man har fått et annet tilbud går bedriften glipp av dette signalet, som ellers kunne gitt grobunn for en vilje til endring.
Og jeg lurte på hva begrunnelsen for ditt forslag var (er ikke dette er diskusjonsforum?), noe jeg nå fikk svar på. Informasjonen om at du er helt likegyldig til om jeg hadde gjort det annerledes var antakelig ikke så nyttig for hverken TS eller meg, men du skal ha for smilyenHun lurte på hva hun kunne si, jeg kom med et forslag. Jeg hadde gjort det, fordi jeg ikke liker slike situasjoner. Om du hadde gjort det annerledes er jeg i grunn helt likegyldig til.![]()
Og jeg lurte på hva begrunnelsen for ditt forslag var (er ikke dette er diskusjonsforum?), noe jeg nå fikk svar på. Informasjonen om at du er helt likegyldig til om jeg hadde gjort det annerledes var antakelig ikke så nyttig for hverken TS eller meg, men du skal ha for smilyen![]()