Avlastning?

En tråd i 'Alenegravid / Aleneforeldre' startet av Annemor93, 5 Okt 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Jeg ble plutselig tipset i dag om at man kan søke om avlastning 'for opprettholde gode familierelasjoner, bevare sosiale nettverk, hindre utmatting og gi nødvendig og regelmessig fritid og ferie' står det når jeg søker det opp. Er det noen som ha erfaring med dette?

Jeg vet ikke om det passer for meg og lille men det hadde vært interessant å høre om noen har erfaringer å dele:Heartred

2. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Har du sjekket noe med aleneforeldreforeningen? Vet de har hatt noe tilbud før, om de og det fortsatt eksisterer vet jeg ikke

3. Kristin :) Forumet er livet Sommerfuglene Aprillykke 2017

Jeg har det ikke selv, men vet om ei venninne som har det hver 4.helg. Hun er alene med tre barn, og sier selv at hun slet med dårlig samvittighet i starten før både hun og ungene så nødvendigheten av det :) så der er det veldig positiv erfaring med det :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Så bra. Vet du hvilke forutsetninger det måtte være for å få det eventuelt? :)

5. Kristin :) Forumet er livet Sommerfuglene Aprillykke 2017

Hos ho så var det fordi bf bor 5-6 timer unna og kun har dem halve ferier. Ellers er hun alene 24/7 med alle tre :)

Del denne siden