avlastingshjem for mødre?

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg kunne godt tenkt meg det skjønner dere.

Er helt utslitt, konstant vondt ihodet, sliten, lei og trøtt. Mannen er handikappa, trenger hjelp til aaaalt. Sitte, legge seg, reise seg,kle seg, matlaging, aaaalt. Ta varepå han, og være alene med ella har vært alt annet enn en dans på roser, det er sikkert. Når det bare er jeg som har tatt hu den siste uka, har hu blitt ekstremt mammajente. Griner når jeg går, forsvinner fra plassen min og sånn. Mannen kan jo seff ingenting for at han trenger den hjelpen han gjør. men, gjør detikke mindre slitsomt forde.

Dagene består rett og slett av å ta opp daniella, skifte, kle, mate,leke, kose, legge, skifte bandasje/plaster, vaske, rydde, ordne og styre. Dagene går i ett, føler jeg ikke har mye tid igjen. Ikke kan jeg gå fra mannen i lengre tid heller siden han trenger hjelp. Heligvis er han på bedringens vei, så håper det gir seg snart nå.

Idag har svigermor tatt den lille snuppa på overnatting, så vi kan kose oss ogslappe av litt. Jeg kjenner jeg trenger en god natt med søvn[:D]

var å veide lille ellamor idag, 8210gram og 69cm lang. Den gode store jenta vokser som hu skal[:D] Helsesøster var veeeldig fornøyd med utviklingen hennes.

Nå håper jeg bare det blir litt fint vær så ella kan komme seg ut litt. Blir gal av å sitte inne heletiden, jeg[8D]

det var dagens syt ogmas og klag fra meg[:D]

*trøøøøøøøøøøøøøøste på*

Og så sender gode energiklemmer din vei!!!

ORIGINAL: Klatten

*trøøøøøøøøøøøøøøste på*

Og så sender gode energiklemmer din vei!!!

taaaakk,klatten[:D] ble mye bedre med engang[:)]

Uff godt du får en avlastnings natt i natt sove godt [:)]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Uff godt du får en avlastnings natt i natt sove godt [:)]

er fælt å si det, men det skal bli fryktelig godt. Mannen styrer veldig om natta fordi han ligger så dårlig ogvondt, og fordi det finnes minimalt med liggestillinger for han. men, jegslipperå bli vekket av en som roper mamma. Så jeg kan bare ligge å slumre så lenge jeg måtte ønske[:)]

Skjønner deg skikkelig godt. Når mannen tok fiksa kneet i høst var det jo mer baby, hus og matlagning på meg og i tillegg litt pleie av han. Får bare se fremover til lysere tider og nyte all hjelp og avlastning dere kan få. Et lite hjemmespa hjelper alltid på sliten kropp og sjel og trenger jo ikke mange timene[:)]

Usch stackare, förstår att du är sliten :( Men skönt att du får lite avlastning nu iallafall..Passa på o sov så mycke du bara kan så du får vila upp dig ordentligt. Vet precis hur det är o ha en mammadalt på nätterna, har det likadant här just nu men kan inte föreställa mig hur de skulle va om jag dessutom var tvungen o ta hand om sambon, måste va otroligt slitsamt..Men du får se till att gubben din hjälper till lite extra sen när han blir bra så du kan koppla av lite då [;)]

et hjemmespa var ikke et dumt forslag nei. Lurer på om jeg skal vurdere det på det sterkeste[:D]
JEg sov, og jeg sovog jeg sov, til klokka var 11, hehe. Bare et et times tid og to lenger enn normalt, men jeg ble ikke vekket av noen som står å roper mamma[:)] kunne jo bare slumre ivei[:)] mannen er heldigvis bedre idag, myyyye bedre. Legen misshandla han litt igår, og detsamme fikk jeg beskjed om å gjøre. Gjør det med tungt hjerte, for det er absolutt ikke gøy, mendet hjelper heldigvis. Tror det nærmer seg noe nå. Nå skal vi bare nyte resten av dagen med hverandre og avslapning, ella kommer ikke hjem før senere i dag. Svigermor er grei å ha[:)]

ka som har skjedd me mannen? [8|]

Han har hatt store smerter ved og på halebeinet i lengre tid nå. Viste seg å være tvilling. Var hos legen å sjærte en god del, men han er helt handikappa. klarer ikke bøye seg skikkelig, sitte, stå eller ligge. Var hos legen igjen for 6 gang på en drøy uke, fikk da beskjed om at det var skikkelig infisert. Legen sa rett ut at det var det værste han hadde sett på lenge. Ikke akkurat positivt å høre det[8D]

hørtes ikkje godt ut nei!!
håpe han komme seg snart!! [:D][:D]

Huff stakkars deg, så utrolig fælt å være så sliten!! Jeg har hatt hodepine noen dager men du høres jo helt utslitt ut stakkar. Hadde ei venninne som tok tvillingen for noen år siden og hun var også helt hjelpesløs, det gjør vist sykt vont i ettertid. Håper han er på bedringensvei snart da!
Du må være flink til å mase på de du har rundt deg! Skal ikke være nødvendig for mor å slite seg helt ut. Bare det å få noen til å trille en tur noen time så du kan få litt fred[;)] Mange energiklemmer til deg[:)]

Back
Topp