Avisoppslag ang ulykken *linker*

MamsntilLucasOgLinus

Forumet er livet
hvil i fred Siri[:(]

Huff... tøff lesing.. [:(]

[:(] Det er Siri selv som synger den siste sangen i videoen

Det er godt å kunne gråte litt når gutta har lagt seg Jeg savner hun så ubeskrivelig masse!!

En utrolig nydelig jente!
Så ufattelig urettferdig, og så meningsløst! mine tanker går til deg og familien!

Hvil i fred!

Uff.. Hvil i fred Siri.[:(]

Huff.[:(] Det er så trist. Leste om det istad. Helt ufattelig at slike ting skal skje.
Så nydelig jente Merker hun er dypt savnet selv om jeg ikke kjente henne selv (men har flere venner og bekjente som kjente henne).

Hvil i fred Siri Kristine.

Huff... var utroli sterkt å se bilde og lese de artiklene[:(]
Den filmen var utroli fin..... sitter med tårer lang ute i øyenkroppen... [:(][:(]

Hvil i fred Siri
Tankene går til dere og familien..

ORIGINAL: vesla87

[:(]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

[:(] Det er Siri selv som synger den siste sangen i videoen

Det er godt å kunne gråte litt når gutta har lagt seg Jeg savner hun så ubeskrivelig masse!!

for en vannvittig nydelig film!! hvil i fred!

ORIGINAL: mormarion

hvil i fred Siri[:(]

ORIGINAL: vesla87

[:(][:(]

ORIGINAL: Bolla_82

Så ufattelig urettferdig, og så meningsløst! mine tanker går til deg og familien!

Hvil i fred!

Mange klemmer fra oss

Så ufattelig trist [:(][:(] Livet er urettferdig!! For ei vakker jente... Hvil i fred

Trist at slikt skjer:(

Hører hun er dypt savnet.
Kondolerer så masse Mamsen:( ord er fattige:(

ORIGINAL: Bolla_82

Hvil i fred!

[:(]

Kommer til å tenke på deg..   Har bare vært i bisettelse til bestefaren min..  Det var jo trist, men var jo  forventet at han skulle dø.. 
  Kan tenke meg at bisettelsen til Siri vil være litt annerledes..  hun var ung, hun hadde mye liv igjen å leve...  :(    
Det blir så mye mere "rått", vondt og brutalt...

vet ikke hva du tror på.. og tenker..  men når jeg tenker og konsentrerer meg om Siri nå, så får jeg en ro i meg..  men en veldig nærhet..hun er ikke langt unna dere.. 

STORE klemmer fra meg..

Så trasig [:(] men det gjør godt å få se dem man er glad i en siste gang, selv om mange kan se annerledes ut noen dager etter de er død.

Back
Topp