avhengighet og amming!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Ja jeg kjenner jeg begynner å bli frust/lei av at Lasse er avhengig av meg hele tiden... får nesten lyst til å slutte å amme bare for å kunne gjøre noe uten han! han nekter i tillegg å ta flaske så da er det ikke så mye annet å få gjort...

flere som blir lei av dette?

Jeg syns liksom ikke amminga er sååå kos!

Skjønner godt hva du mener jeg..
Trodde jeg skulle få litt "fri" når jeg måtte slutte å amme, men NEIDA, flaska skal bare komme fra mamma den også [8|]

Det blir bedre når de blir litt større, så vi får bare holde ut [:)]

huff ja, skjønner godt at du ikke synes det er kos.
jeg gir jo flaske, og det er en veldig deilig fordel å få litt tid for seg selv [:)]

Mamma hadde samme problemet med meg når jeg var liten. Jeg nektet å ta flaske! Men hun lærte meg å drikke av sånn tutekopp når jeg var 2/3 mnd. Den kunne jeg drikke av, og da fikk hun litt fri;)

Vet du, jeg skjønner deg kjempe godt!!! Det var derfor jeg introduserte flasketutten helt i starten her hjemme.. Jeg ville liksom at hun skulle kunne ta flaske tilfelle jeg og puppene mine ville ta oss en tur ut eller på kjøpesenter, kafe, etc...
 Nå ble det jo flaske 100% her etterhvert da, men jeg ser at det har sine pluss-sider!! Pappa kan mate, mormor kan mate og JEG kan gå ut døren 2 timer uten å måtte haste meg hjem og det syns jeg er kjempe deilig!!! Og pappa syns det er veldig stas å ha litt alenetide med dattern sin av og til siden han jobber..
Så jeg sier bare HURRA FOR FLASKE[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Charlis

Vet du, jeg skjønner deg kjempe godt!!! Det var derfor jeg introduserte flasketutten helt i starten her hjemme.. Jeg ville liksom at hun skulle kunne ta flaske tilfelle jeg og puppene mine ville ta oss en tur ut eller på kjøpesenter, kafe, etc...
Nå ble det jo flaske 100% her etterhvert da, men jeg ser at det har sine pluss-sider!! Pappa kan mate, mormor kan mate og JEG kan gå ut døren 2 timer uten å måtte haste meg hjem og det syns jeg er kjempe deilig!!! Og pappa syns det er veldig stas å ha litt alenetide med dattern sin av og til siden han jobber..

Jeg er så enig - deilig å kunne levere henne sammen med pulver og flaske hos hvem som helst og få litt alenetid [:)]

ORIGINAL: Charlis

Hehe, ja skjønner dere godt! [:)]

Her og tok han flaske i starten, men så sluttet han med det... tror kanskje han fikk flaske i går mens jeg sov på sofaen, er spent på å høre når mannen kom hjem hvordan det gikk! [:D][:D]

skjønner deg kjempegodt....jeg var og utrolig lei hele ammegreiene like før vi og kutta ut puppen.

bare det å vite det, jeg trenger ikke dra vekk så ofte, men bare å vite at jeg faktisk KAN gjøre det er utolig befriende :)
Spiller jo ingen rolle om det er mamma , pappa eller en bestemor som mater :)

Thumbs up for flaske!! [:D]

Kjenner jeg er uenig her faktisk...... liker tanken på at jeg er den viktigste personen for et annet menneske, selv om det er pga puppene mine. Han spiser hver 2. time hele dagen, og jeg koser meg hver gang[:)] Denne tiden får jeg aldri tilbake, og jeg ofrer gjerne litt alenetid for å oppleve dette. Nå skal det sies at han sover opptil 6 timer om natten, så jeg får lang pause der. 

Uff,ikke noe kjekt...
Meeeen,her i huset så har ho mor lært seg det,atteh..Om de blir sultne nok,såååååååå spiser de okke som.

Har du prøvd forskjellige flasker wibe?
Kan jo være sutten lille ikke liker? [:)]

Back
Topp