Avhengighet i sv.skapet

Snoflak

Elsker forumet
hahah.. jeg nevnte tidligere at jeg ikke har Cravings på noe å at jeg ikke hadde det med jenta mi heller... Men husken er ikke helt på topp da jeg nå er avhengig av skummetmelk.. drikker omkring 3 liter skummet melk hver dag... D gjorde jeg en god periode med jenta mi også husker jeg... hehehehe... Andre som har ting de bare MÅ HA ? :)

Tror ikke jeg har noe jeg MÅ HA...

Jeg får plutselig innfall om ting jeg må ha. I går var det hjemmebakt grovbrød med rørt jordbær. Ellers er rugsprø og fersk frukt veldig godt:)

Her går det i perioder, men tomat ser ut til å være en gjenganger :)

Ellers er jeg ikke av de heldige hvor søt suget forsvinner under svangerskap, har lyst på søtt selv om jeg blir dårligere når jeg spiser det :(

Får også sånne innfall, hvor jeg bare MÅ ha noe :P Også har jeg dessverre fått smaken på søtt :( Spiste så og si ikke godteri før jeg ble gravid, men nå er søtsuget blitt enormt! Prøver å begrense det da :P

Spiser mye appelsin, og sånne IFA i pose, de sukkerfrie :D

Jeg har vanligvis et veldig kontrollert forhold til godteri, men merker at grensene flyter litt ut nå. Det smaker så innmari mye bedre med søtt nå, og når andre drikker vin, blir det fort at jeg spiser litt snop. Det har likevel ikke sklidd ut, men sammenliknet med hvordan jeg lever til vanlig, er det mye. :-)

Gule epler, nomm nomm og rød iskald saft.

Jeg er og ganske hekta på melk, men prøver å begrense meg til 1 liter om dagen. Har hørt at man kan trigge diabetes/svangerskapsdiabetes med å drikke alt for mye, på grunn av sukkeret i melken. Åsså er det jo anbefalt at det meste du drikker skal være vann, så må jo ha plass til vannet også

appelsinjuice :P drikker sikkert alt for mye, men det er så innmari godt! blir sikkert en halvliter bare til frokosten :P

Jeg er også glad i melk (sjokolademelk) Men TRE LITER da, hahahah;p
Har fortsatt dilla på frukt, men har gått opp ti(!) kilo nå, så jordmor sa jeg burde kutte ned litt pga fruktsukker..

Back
Topp