H Hanna C Gift med forumet 4 Jun 2006 #1 Nå har jeg sagt til kjæresten at jeg skal legge meg fire ganger, men sitter fortsatt her da[:D]
Linka Gift med forumet 4 Jun 2006 #2 Hehehe... tenker han bare rister på hodet jeg... er slik selv innimellom. Kommer snart kjære... og der gikk brått to timer ja.. Klemmer
Hehehe... tenker han bare rister på hodet jeg... er slik selv innimellom. Kommer snart kjære... og der gikk brått to timer ja.. Klemmer
H Hanna C Gift med forumet 4 Jun 2006 #3 hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D]
L Linni Forumet er livet VIP 4 Jun 2006 #4 He he he Martin spurte i sta om vi skulle se en sesong av 24. Her sitter jeg kansje jeg skal rope han inn [&:]
He he he Martin spurte i sta om vi skulle se en sesong av 24. Her sitter jeg kansje jeg skal rope han inn [&:]
L Linni Forumet er livet VIP 4 Jun 2006 #5 ORIGINAL: Hanna C hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D] Hvem gjør det da he he he Linka???? Er det deg [:D]
ORIGINAL: Hanna C hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D] Hvem gjør det da he he he Linka???? Er det deg [:D]
Linka Gift med forumet 4 Jun 2006 #6 ORIGINAL: Hanna C hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D] hmmm.... ja,... det var den episoden ja.....
ORIGINAL: Hanna C hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D] hmmm.... ja,... det var den episoden ja.....
H Hanna C Gift med forumet 4 Jun 2006 #7 Det er ikke mannen som forsømmes til fordel for barna, men mannen som forsømmes til fordel for BV, hehe[:D]
Det er ikke mannen som forsømmes til fordel for barna, men mannen som forsømmes til fordel for BV, hehe[:D]
H Hanna C Gift med forumet 4 Jun 2006 #8 ORIGINAL: Linka ORIGINAL: Hanna C hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D] hmmm.... ja,... det var den episoden ja..... Vi er glad i deg forde da vetu, vennen!
ORIGINAL: Linka ORIGINAL: Hanna C hehe[;)] Jeg går ihvert fall ikke inn å sjekker forumet på natta da, hehe[:D] hmmm.... ja,... det var den episoden ja..... Vi er glad i deg forde da vetu, vennen!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 6 Jun 2006 #10 ORIGINAL: Hanna C Nå har jeg sagt til kjæresten at jeg skal legge meg fire ganger, men sitter fortsatt her da[:D] Jeg sliter med det jeg også, om kveldene.. Skulle hatt meg en sånnen:
ORIGINAL: Hanna C Nå har jeg sagt til kjæresten at jeg skal legge meg fire ganger, men sitter fortsatt her da[:D] Jeg sliter med det jeg også, om kveldene.. Skulle hatt meg en sånnen: