Avhengig av sukker!

*IdaMor*

Elsker forumet
Jeg bare må ha sukkert! Helst i form av smågodt. Jeg klarer ikke stoppe å spise det :( Eier ikke viljestyrke, og vet jeg bare lurer meg selv. Men får jeg ikke min daglige dose av sukker, så får jeg abstinenser :( Blri helt sjelven og vondt i hode. Tragisk... Kan sammenlignes med og slutte og røyke.
Vil slutte men klarer ikke (?) har virkelig prøvd...
Skulle virkelig hatt en form for sukkeravhengihets rehab! Eller en pille jeg kunne tatt, som hadde gjort at sukker smaker fælt :P

Eg og! har måtta vera tre mnd uten sjokolade no. trudde suget skulle gi seg etterkvart, men det har vert der kvar dag! har liksom hørt at det er bare å halde seg vekke så vil suget forsvinne. no kan eg ete sjokolade igjen! og gjer det som bare det! Og no når du nevner det fekk eg vedlig lyst på snop, trur eg må gå å finne meg noko!!!

På det punkte er jeh kjempeflink pg stolt av det:D trenger ikle godteri i det hele tatt... og for å være sjokoladeavhengi til å ikke spist sjokolade på 2-3 uker er ikke værst:rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Rekke opp hånden...:confused:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Åhhh jeg er ikke alene :D :P

jeg er også avhengi av søtsaker!! har vi ingenting i huset så baker jeg sjokoladekake og spiser opp røra.....

Jeg kan finne på og spise sukker med sje, vist vi ikke har godis i hus :oops: sjemmes..

På det punkte er jeh kjempeflink pg stolt av det:D trenger ikle godteri i det hele tatt... og for å være sjokoladeavhengi til å ikke spist sjokolade på 2-3 uker er ikke værst:rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Wow! Hvordan klarer du det? Er det bare snakk om og finne styrken? :P

Prøv crom-tabletter. Fås kjøpt på apoteket, men jeg vet ikke om man kan bruke det når man er gravid.

Back
Topp